۱۲۹۳۰۳۸
۲۴۷۴
۲۴۷۴
پ

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

در اتفاقات زشت و زیبای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال هم شاهد مراسم خوب درختکاری بودیم هم انتشار بیانیه و بهانه الکی گل گهری‌ها و یک قمه کشی خیالی و مجازی!

خبرگزاری فارس، اتفاقات زشت و زیبای هفته بیست و دوم لیگ برتر را باهم مرور می کنیم:

نتایج هفته 22 :

پیکان تهران صفر- ذوب آهن اصفهان صفر

تراکتور تبریز۲- پرسپولیس ۳

مس رفسنجان ۴- صنعت نفت آبادان صفر

سپاهان اصفهان ۳- هوادار تهران یک

مس کرمان یک  - فولاد خوزستان یک

ملوان انزلی یک - آلومینیوم اراک یک

استقلال  ۲ - گل گهرسیرجان یک

نفت مسجدسلیمان  ۲ - نساجی مازندران ۲

زیبایی‌های هفته

مراسم درختکاری در لیگ برتر

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

هفته بیست و دوم لیگ برتر اختصاص به روز احسان و نیکوکاری و همچنین مراسم درختکاری داشت و در مراسم مختلف در این هفته همه مربیان و بازیکنان به صورت نمادین درختکاری کردند تا مردم و اهالی فوتبال را به این کار خوب دعوت کنند. در ورزشگاه آزادی کاپیتان های دو تیم گل گهر و استقلال در این مراسم شرکت کردند و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم در مراسمی جداگانه درختکاری انجام داد.

تقدیر از قلعه نویی 

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

باشگاه استقلال قبل از شروع مسابقه دو پیراهن به امیر قلعه نویی سرمربی اسبق استقلال هدیه داد یکی از پیراهن ها شماره ۸ استقلال شماره خود قلعه نویی در زمان بازیگری اش در استقلال بود و پیراهن دیگر با شماره ۱۰۳۶ که تعداد امتیازهایی است که این مربی در لیگ برتر به دست آورده است. این رفتار  باشگاه استقلال هم از جمله رفتارهای قشنگ و دیدنی هفته بود.

پرسپولیس تنها میهمان برنده، بازگشت طلایی استقلال

تیم فوتبال پرسپولیس در این هفته تنها تیم میهمان برنده بود و در سایر دیدارها میزبان ها پیروز شدند و ۴ مسابقه هم برنده ای نداشت. به این ترتیب می توان پرسپولیس را تیم هفته نامید. البته استقلال هم مثل رقیب قدیمی خود توانست بازگشت رویایی به مسابقه داشته باشد و در ۵ دقیقه وقت اضافه که البته بخاطر جنجال ها از دقیقه ۱۰۰ هم عبور کرد، برنده از میدان خارج شود. 

بهترین هواداران فوتبال جهان؛ در انگلیس ، آلمان و ایران

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

گزارشگر تلویزیون اصفهان با مقایسه هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان دیدار با هوادار تهران مدعی شد که بهترین هواداران فوتبال جهان  هواداران لیورپول در آنفیلد انگلیس، هواداران دورتموند آلمان و هواداران سپاهان در نقش جهان اصفهان هستند! خیلی خوب است که هواداران فوتبال کشورمان به ورزشگاه ها بازگشته اند اما گاهی بهتر است در تعریف و تمجیدها از هواداران کمی معقول تر و منطقی تر حرف بزنیم! یعنی هواداران باشگاه های دیگر اروپایی و ایرانی بعد از این سه تیم قرار دارند؟! 

زوج جدید پرسپولیس مرهون قهر لوکادیا

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس یک شبه تصمیم گرفت به دلایل واهی از تیم پرسپولیس جدا شود آن هم در حالیکه در آن زمان با 6 گل زده بهترین گلزن لیگ بو  و با جدایی این بازیکن و البته مصدومیت شیخ دیاباته هواداران پرسپولیس نگران خط حمله خود بودند اما این قهر و مصدومیت توفیقی اجباری برای پرسپولیس شد تا زوج جدیدی به نام مهدی ترابی و محمد عمری در این تیم شناخته شوند. دو بازیکنی که همکاری و پاسکاری خوبی در دیدار با تراکتور داشتند و هر دو گلزنی کردند و هر دو هم پاس گل به یکدیگر دادند تا باردیگر استعداد و توانایی های جوانان این مرز و بوم را بیش از گذشته باور کنیم.

روسیاه مادر

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

محمد عباس زاده مهاجم تیم تراکتور تبریز دو گل به پرسپولیس زد اما متاسفانه برخی به او و مادرش فحاشی کردند! به همین دلیل هم عباس زاده با انتشار یک استوری تلخ و عکس خودش و مادرش نوشت : روسیاهتم مادر!

اقدام انسان دوستانه خانواده فوتبالیست تازه فوت شده

فرشید لک، بازیکن سابق تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و نیروی زمینی که در زمان سفر خود به بندر گناوه به دلیل مصرف قهوه مسموم به کما رفته بود، ۲ روز قبل فوت کرد.

اکنون خانواده این مرحوم تصمیم به اهدای عضو گرفته‌اند و قرار است اعضای بدن لک به بیماران نیازمند اهدا شود.

اقدام زیبای کاپیتان استقلال و اهدای بازوبند به هوادار معلول

کاپیتان استقلال پس از برد مقابل گل گهر اقدامی جالب توجه انجام داد و بازوبند کاپیتانی خود را به یک معلول اهدا کرد.

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

**زشتی های هفته

 استعفای هفته

رضا عنایتی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل نساجی مازندران از سمت خود کناره گیری کرد. او دخالت برخی عوامل باشگاه در کارش را یکی از این دلایل عنوان کرد. جالب اینکه نفتی‌ها با این تساوی خانگی یک پله در جدول لیگ صعود کردند و به رده پانزدهم رسیدند و تیم نفت آبادان به قعر جدول سقوط کرد. با این حال عنایتی ترجیح داد دیگر در این تیم نماند تا نفت مسجدسلیمان آشفته ترین تیم لیگ باشد.

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

 

خمز و پنالتی

پاکو خمز از جمله مربیان خوب و متین خارجی است که به فوتبال ما آمده و تلاش می کند رفتار و گفتارش کاملا حرفه‌ای باشد با این حال قبل از دیدار با پرسپولیس از اینکه داوران برای تراکتور پنالتی نگرفته اند اما برای پرسپولیس به راحتی پنالتی می گیرند انتقاد کرد و در نهایت در دیدار با پرسپولیس برای تراکتوری ها یک پنالتی کاملا صحیح اعلام شد اما تراکتور در خانه باخت، شاید بهتر باشد داوران برای تراکتور پنالتی نگیرند اما این تیم برنده شود.

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

غایبان هفته

محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور تبریز در بدترین زمان ممکن دچار مصدومیتی شدید شد  تا بازی مقابل پرسپولیس را از دست بدهد غیبت او یکی از دلایل مهم شکست خانگی تراکتور بود. شاید اگر اخباری درون دروازه بود این تیم ۳ گل از پرسپولیس نمی خورد. هادی محمدی دیگر مدافع تراکتور هم در این بازی محروم و غایب بود. در تیم پرسپولیس هم دو بازیکن اصلی یعنی گئورگی گولیسانی مدافع و میلاد سرلک هافبک این تیم دچار بیماری و مصدومیت شدند تا در بازی حساس مقابل پرسپولیس جز مشهورترین غایبان هفته باشند. البته کامیابی نیا و فرجی به خوبی جای دو بازیکن بیمار و مصدوم پرسپولیس را پر کردند.

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

فروپاشی هفته!

تیم هوادار در نیم ساعت اول مسابقه با سپاهان یک تیم بهم ریخته و فروپاشیده بود که دو گل خورد و یک پنالتی هم داد تا یکی از بدترین شروع های خود را در این فصل داشته باشد. نکته جالب اینکه سپاهان در دقیقه یازده گل اول را زد و به محض اینکه بازیکنان  هوادار توپ را به میانه میدان آوردند تا بازی را شروع کنند همان توپ برگشت  و با اشتباه پورقاز مدافع هوادار و پاس به عقبی که داد تبدیل به پنالتی شد تا در کمتر از 2 دقیقه تیم هوادار 2 گل از سپاهان بخورد. البته شانس آورد رامین رضائیان پنالتی اش گل نکرد وگرنه ممکن بود هوادار با شکستی سنگین تر به تهران برگردد. 

قلدری هفته

یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی سرمربیان مطرح فوتبال ما که قراردادهای میلیاردی خوبی هم دریافت می‌کنند خیلی علنی به قوانین فوتبال کشورمان دهن کجی می‌کنند و این بی اعتنایی و بی احترامی آنها به اهالی رسانه هم ادامه دار شده است. این دو سرمربی در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه حاضر نشدند. جالب است که افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس می گوید هیچ کس حق ندارد به غیبت گل محمدی در نشست خبری اعتراض کند! بله جناب پیروانی درست می گویند زیرا اگر قوانین در فوتبال کشورمان به درستی اجرا می شد و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مانند AFC مربیان غایب در نشست های خبری را جرایم چند صد میلیونی می‌کردند در آنصورت سرمربیان از کوچک و بزرگ در نشست های خبری شرکت می کردند و پاسخگوی اهالی رسانه و مردم می شدند نه اینکه با دهن کجی به رسانه ها برای هواداران فوتبال قلدری هم شود!

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

کجایی دقیقا کجایی؟!

مازیار زارع بعد از اینکه در لحظه های پایانی مسابقه با آلومینیوم اراک برد را با مساوی عوض کرد حرف های تندی به زبان آورد و صراحتا اعلام کرد فصل آینده دیگر درملوان حضور نخواهد داشت اما از مسئولان استانی سوال کرد دقیقا کجایید؟! از استاندار گرفته تا رئیس هیات فوتبال و علی خسروی عضو کمیته داوران مورد این سوال سرمربی ملوان قرار گرفتند و او دو سه هفته ای هست که از تنها بودن تیم ملوان در رقابت های لیگ برتر گلایه می کند و می گوید هیچ مسئول استانی یا نماینده مجلسی از تیم حمایت نمی کند.

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

قمه کشی با گوگل و اینترنت!

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

باشگاه نساجی با انتشار خبری مدعی شد که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان یک قمه به سمت بازیکن این تیم در جریان بازی پرتاب کرده اند و در عکس خبر خود تصویری از یک قمه خیلی گران قیمت و لاکچری! استفاده کرده بود ولی مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان ساعتی بعد نوشتند که این عکس قمه از گوگل سرچ شده است و اصلا چنین اقدامی صورت نگرفته و از باشگاه نساجی مازندران شکایت می کنند و در نهایت مسئولان نساجی با عقب نشینی عنوان کردند که قمه و چاقو  نبوده بلکه یک تیغ موکت بری بوده است! این مرتبه عکس این سلاح سرد را به درستی منتشر کردند. گذشته از غلو عجیب نساجی مازندران باید گفت پرتاب هر شئی به داخل زمین حتی بطری آب رفتاری زشت و ناپسند است چه برسد به اینکه یک تیغ کاتر خطرناک به سوی بازیکنان پرتاب شود. خدا به خیر  گذارند که کسی مجروح نشد.البته باشگاه نفت هم می گوید ممکن است این تیزبر متعلق به خود نساجی ها باشد!

 ایرادهای گل گهر و بیانیه الکی

مجتبی سرآسیایی مربی گل گهرسیرجان  بعد از شکست مقابل استقلال در نشست خبری حرف ها و رفتار عجیبی از خود نشان داد او مدعی شد که شاید آن بزرگی!( منظورش ساپینتو سرمربی استقلال بود) که گفت لیگ برتر ایران جنگل است شاید منظورش همین رفتارها بوده است! آقای سرآسیایی عزیز از کی تاحالا ساپینتو جز بزرگان سخن  و پند اندرز شده که شما به گفته هایش استناد می کنید؟! در ضمن سرمربی استقلال به خاطر این جملات محروم و جریمه شد. 

رفتار دیگر مربی گل گهر این بود که مدعی است دقیقه ۹۰ نقطه عطف بازی بوده زیرا داور خطا روی کی روش استنلی را در میانه میدان نگرفته و همان توپ چرخیده و آمده گل شده و برای اثبات ادعایش لپ تاپ به نشست خبری آورد!.

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

کاش این افراد همانقدر که در گرفتن دستمزد حرفه ای هستند در قبول باخت و تحمل شکست هم حرفه ای باشند و بخاطر باخت در دقایق پایانی زمین و زمان را زیر سوال نبرند!

از سویی دیگر باشگاه گل گهر با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که از فصل آینده مقابل استقلال حاضر نمی شود! اخر مگر می شود چنین چیزی؟! اینکه شما هنوز موفق به برد استقلال در لیگ برتر نشده اید تقصیر داور و مسئولان برگزاری مسابقه است؟! این بیانیه هم خیلی آبکی بود.  

بزن بهادری یک خبرنگار!

یکی از خبرنگاران در نشست خبری مربی پرسپولیس در تبریز برای برخی از خبرنگاران و عکاسان خط و نشان کشید و گفت اینجا تبریز است گوش تان را می برم! اخر عزیز جان شما قلم دستت است و مثلا چهره فرهنگی این مرز و بوم هستی چرا مثل بزن بهادرها حرف می زنی و رفتار می کنی؟ ظاهرا بداخلاقی های فوتبال ما به نشست های خبری هم کشیده شده است. کاش مسئولان هیات فوتبال تبریز با این شخص برخورد قاطعی انجام بدهند.

بد اخلاق های هفته

از درخت‌کاری و تقدیر از قلعه‌نویی تا قمه‌کشی!

تیم گل گهرسیرجان از بازیکنان گرفته تا مجتبی سرآسیایی مربی تیم عنوان بداخلاق ترین مربی هفته را به خود اختصاص دادند چون بازیکنان گل گهر بعد از اعلام درست پنالتی در دقیقه ۹۰+۵ همگی بر سرداور ریختند و به او فشار آوردند در حالیکه بسیاری از کارشناسان تصمیم داور را تایید کردند. موعود بنیادی فر داور مسابقه خیلی متانت بخرج داد که فقط یک بازیکن گل گهر را به خاطر این اعتراض های بی مورد اخراج کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج