۱۲۹۳۳۳۵
۲۷۰۴
۲۷۰۴
پ

حمله بازیکن دورتموند به داور بازی چلسی

امره جان، داور بازی چلسی و دورتموند را متهم کرد که قضاوت جانبدارانه‌ای در دیدار برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشت.

ایسنا: به نقل از sportbuzzer، دورتموند و چلسی در دیدار برگشت خود در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر چلسی به پایان رسید. رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۳ و کای هاورتز در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

امره جان، هافبک تیم بوروسیادورتموند، در پاسخ به این سوال که چرا دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، گفت: شکست ما در این دیدار تقصیر داور بود.

تکرار ضربه پنالتی توسط کای هاورتز بازیکن آلمانی چلسی، جان را بیش از همه ناراحت کرد. هاورتز اولین ضربه خود را از دست داد. با این حال، از آنجا که بازیکنان زودتر به داخل محوطه جریمه دویدند، ماکلیه، داور بازی دستور داد تا دوباره پنالتی زده شود.

هافبک ترک‌تبار دورتموند ادامه داد: پنالتی دوم را چطور تکرار کردند؟ من این تصمیم داور را اصلا درک نمی‌کنم. ضربه به دیرک برخورد کرد و نباید تکرار داده می‌شد. ما اینجا در استمفوردبریج بازی می‌کردیم و داور ممکن است از هواداران ترسیده باشد. حذف‌شدن در اینجا خیلی دردناک است.

حمله بازیکن دورتموند به داور بازی چلسی

پیش از این جود بلینگام، دیگر بازیکن دورتموند، نیز به‌شدت از عملکرد داور بازی در دیدار با چلسی انتقاد و عنوان کرده بود تصمیم داور در تکرار ضربه پنالتی کای هاورتز که منجر به حذف زردپوشان آلمانی از لیگ قهرمانان شد، اشتباه بوده است.

دورتموند که هم‌امتیاز با بایرن‌مونیخ و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار دارد، باید در بازی بعدی خود در داربی گلزن‌کرشن با شالکه پیکار کند. البته آبی‌پوشان وضعیت خوبی ندارند و در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارند. دورتموند تا پیش از دیدار با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا همه دیدارهای خود را بعد از جام جهانی با برد به پایان رسانده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج