۱۲۹۳۹۶۳
۳۸۳۷
۳۸۳۷
پ

گزینه خارجی تاج برای نیمکت تیم ملی پرید!

سانچز که پس از این ناکامی در جام‌جهانی از هدایت تیم ملی قطر کنار رفت و حالا به‌عنوان یکی از گزینه‌های ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش مطرح شده است.

فرهیختگان: سانچز که پس از این ناکامی در جام‌جهانی از هدایت تیم ملی قطر کنار رفت و حالا به‌عنوان یکی از گزینه‌های ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش مطرح شده است.

براساس اطلاعات خبرنگار «فرهیختگان»، مذاکره با این مربی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در جریان است و گفته می‌شود ممکن است او به‌زودی با فدراسیون ایران به توافقات نهایی دست پیدا کند.با این حال روز گذشته اخباری در روزنامه آاس اسپانیا و توییتر برخی خبرنگاران اسپانیایی منتشر شد که ظاهرا سانچز قرار است به‌زودی به‌عنوان سرمربی تیم ملی اکوادور انتخاب شود.در این میان رینالدو رومرو، خبرنگار اکوادوری که اخبار تیم ملی این کشور را پوشش می‌دهد در گفت‌وگویی کوتاه با «فرهیختگان» این خبر را تایید کرد و گفت: «سانچز با فدراسیون فوتبال اکوادور قرارداد امضا کرده و به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است. او اکوادور را انتخاب کرده است و به‌زودی برای معرفی رسمی راهی اینجا خواهد شد.» حالا مشخص نیست آیا سانچز واقعا ترجیح داده به آمریکای جنوبی برود یا این یک تاکتیک رسانه‌ای از سوی نزدیکان او است تا در مذاکره با نمایندگان ایران دست بالا را داشته باشد و بتواند قرارداد بهتری با فدراسیون ایران ببندد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج