۱۲۹۳۹۹۶
۳۳۷۷
۳۳۷۷
پ

چند سرخ‌پوش در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

پرسپولیس و سپاهان ۱۷ روز بعد از جدال تماشایی که در اصفهان در مرحله یک‌چهارم جام حذفی داشتند، امروز جنگ دیگری برای صدرنشینی در لیگ خواهند داشت.

فرهیختگان: پرسپولیس و سپاهان ۱۷ روز بعد از جدال تماشایی که در اصفهان در مرحله یک‌چهارم جام حذفی داشتند، امروز جنگ دیگری برای صدرنشینی در لیگ خواهند داشت. البته این بازی با دیدار قبل دو تیم یک تفاوت عمده خواهد داشت و اینکه ورزشگاه آزادی فردا فقط اجازه میزبانی از ۸۵۰۰ تماشاگر را خواهد داشت، درحالی‌که در ورزشگاه نقش‌جهان، شورای تامین استان اصفهان با وجود اینکه اعلام کرده بود فقط ۳۰ درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران خواهد بود با شروع بازی بیشتر سکوها در اختیار تماشاگران اصفهانی قرار گرفت تا سپاهان از حمایت خوب تماشاگرانش در آن مسابقه برخوردار شود. همین مساله باعث شد باشگاه پرسپولیس هم در طول هفته‌ای که گذشت مدام درحال رایزنی با شورای تامین و ارگان‌های مربوط باشد تا بتواند مجوز صددرصدی تماشاگرانش را در بازی فردا بگیرد که حداقل تا دیشب نتیجه نداد. این رایزنی‌ها قرار است امروز هم ادامه پیدا کند؛ چراکه هواداران پرسپولیس در شبکه‌های مجازی دست‌بردار نبوده‌اند و رضا درویش را سخت تحت‌فشار قرار داده‌اند که سهمیه آنها را در بازی امروز افزایش دهد. نکته قابل‌توجه اینکه برخی هواداران پرسپولیس مدیریت محمدرضا ساکت در سپاهان را به رخ درویش کشیده و به وی اعلام کرده‌اند چرا مدیرعامل طلایی‌پوشان توانست مجوز حضور تماشاگرانش را بگیرد اما او نتوانست این کار را برای بازی امروز انجام دهد. اگرچه در این زمینه نمی‌شود از درویش خرده گرفت؛ چراکه او شرایط متفاوتی با ساکت در سپاهان دارد. 

تجمع احتمالی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

تماشاگران پرسپولیس با هواداران سپاهان در شبکه‌های مجازی کری زیادی راه انداختند و همین مساله نوید یک بازی هیجان‌انگیز و خبرساز را -مخصوصا روی سکوهای ورزشگاه آزادی- می‌دهد. تماشاگران پرسپولیس در کانال‌های هواداری و صفحات اینستاگرامی با یکدیگر قول‌وقرار گذاشته‌اند که فردا مقابل در ورزشگاه آزادی تجمع کنند تا مسئولان مربوط را مجبور کنند که آنها را به داخل راه دهند. درواقع این ترفندی است که اصفهانی‌ها هم در بازی 17 روز قبل دو تیم به‌کار بردند و با شروع بازی بود که آنها مجوز حضور در ورزشگاه گرفتند و 70 درصد سکوهای ورزشگاه تقریبا پر شد. با توجه به این مساله اگر فردا ورزشگاه آزادی میزبان بیش از 8500 تماشاگر باشد اصلا نباید تعجب کرد. 

تقدیر از یحیی توسط هیات‌مدیره

اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین بارانی روز چهارشنبه قبل پرسپولیس حضور یافتند و ضمن دیدار با بازیکنان جلسه‌ای هم با یحیی گل‌محمدی در اتاق مربیان داشتند. در این جلسه اعضا از سرمربی تیم‌شان بابت نتایج کسب‌شده در هفته اخیر تمجید کردند و از او بابت اینکه برای حفظ آرامش تیمش سکوت اختیار کرده نیز تشکر کردند. همچنین شهریاری، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس به یحیی اطمینان داد هر کمبودی را که در تیمش احساس می‌کند به باشگاه اطلاع دهد تا درصدد رفع آن باشند. 

گلایه همیشگی بازیکنان 

در زمان حضور اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخپوشان، بازیکنان بزرگ‌تر تیم از فرصت استفاده و گلایه‌های مالی خود را مطرح کردند. آنها اعتقاد داشتند که باشگاه باید پرداختی آنها را تا قبل از پایان سال به 65 تا 70 درصد برساند، درحالی‌که یک روز قبل از آن 11 درصد از قراردادشان را دریافت کرده بودند تا کل دریافتی‌شان به 55 درصد برسد. در این زمینه درویش از مشکلات مالی باشگاه صحبت و ابراز امیدواری کرد که فدراسیون بتواند به قولش عمل و پاداش آسیایی آنها را تا قبل از پایان سال پرداخت کند. 

بحران سرماخوردگی در اردو

از قبل بازی پرسپولیس و تراکتور بود که ویروس سرماخوردگی یا شاید بهتر باشد بگوییم کرونا به اردوی این تیم نفوذ کرد و باعث شد تعدادی از اطرافیان این تیم خانه‌نشین و بازیکنانی چون گولسیانی و سرلک هم در دقایقی مانده به مسابقه از ترکیب اصلی خارج شوند. اتفاقی که ممکن است امروز هم رخ دهد؛ چراکه چند سرخپوش دچار سرماخوردگی هستند و باید دید امروز شرایط بازی کردن را خواهند داشت یا نه. پرسپولیس در این زمینه خیلی مخفی عمل کرده و نمی‌خواهد قبل از بازی حساس با سپاهان این مساله خیلی خبرساز شود. با توجه به این اتفاقات احتمال اینکه ترکیب پرسپولیس در بازی با سپاهان دستخوش چند تغییر نسبت به بازی‌های قبل شود، وجود دارد. 

پریرا شاکی از وضعیت خود

مدیربرنامه‌های لئاندرو پریرا هفته گذشته بود که باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد اگر مطالبات عقب‌افتاده این بازیکن پرداخت نشود، از حضور او در تمرینات ممانعت خواهد کرد. در این میان مسئولان باشگاه پرسپولیس واسطه ایرانی او را فراخواندند و درخواست کردند تا چند روز مهلت دهد؛ چراکه بقیه نفرات خارجی تیم هم حقوق معوقه دارند. پریرا هم به‌خاطر شرایط حساس تیمش و بازی با سپاهان تصمیم گرفت چند روز دیگر به باشگاهش مهلت دهد. باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی مسدودی حساب را بهانه کرده و درعین‌حال درتلاش است دلار جور کند و از خجالت پریرا و دیگر نفرات خارجی تیمش دربیاید؛ اتفاقی که تا الان رخ نداده و همین مساله باعث شده پریرا از شرایط خود شاکی باشد. 

حساب باشگاه دوباره مسدود شد 

حساب باشگاه پرسپولیس تقریبا هفته‌ای یک‌بار باز و دوباره به‌خاطر پرونده شکایتی جدیدی بسته می‌شود. در این میان مدیریت باشگاه پرسپولیس هم سعی می‌کند پرداختی به کارمندان باشگاه و اعضای تیم را از طریق اسپانسرها انجام دهد تا مشکلی پیش نیاید. گفته می‌شود این بار به‌خاطر شکایت مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس حساب این باشگاه بسته شده است. شواهد امر نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس تا حل نشدن مشکلات مالی‌اش نمی‌تواند این پرونده‌های شکایتی را ببندد، مگر اینکه با رسیدن پاداش آسیایی همه این مشکلات خیلی‌زود حل شود. اتفاقی که مدیریت باشگاه پرسپولیس برای آن لحظه‌شماری می‌کند. 

تعهد دوباره به هتل آزادی

هتل تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس این باشگاه را تهدید کرده بود که اگر تا قبل از بازی با سپاهان به آنها پرداختی نداشته باشند، اجازه برگزاری اردوی سرخپوشان را در این محل نخواهد داد. با توجه به اینکه اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس مساعد نیست، این باشگاه برای متقاعد کردن مدیریت هتل آزادی تعهد جدید به این هتل داد. در همین راستا سرخپوشان بعد از تمرین دیروز تیم‌شان راهی هتل آزادی شدند. 

صادقی ریسک نکرد

سعید صادقی مصدومیت رباط داخلی را تقریبا پشت سر گذاشته و آماده است بعد از بازی با سپاهان به تمرینات سرخپوشان برگردد. درمورد این بازیکن باخبر شدیم او شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را از اواسط همین هفته پیدا کرده اما ترجیح داده که احتیاط کند و برای بازگشت عجله نکند. اشتباهی که او پیش از این مرتکب و با تشدید مصدومیت مواجه شد. درواقع صادقی این بار نخواست ریسک کند و صبر خواهد کرد تا در سال جدید برای پرسپولیس به میدان رود. 

دیاباته درد ندارد اما... 

شیخ دیاباته از سه‌شنبه هفته گذشته بود که درکنار سرخپوشان به تمرین پرداخت. از آنجا که دوری از ترکیب از نظر مالی به‌ضرر شیخ دیاباته تمام خواهد شد (با توجه به بندهای موجود در قراردادش) او برای بازگشت به تمرینات گروهی عجول است. اگرچه شیخ طی دو، سه‌روز گذشته بدون درد تمرین کرد اما از نظر آمادگی بدنی او شرایط چندان مساعدی ندارد. از این رو یحیی گل‌محمدی شاید اگر مجبور شود او را برای دقایقی در بازی امروز به میدان بفرستد. 

این زوج دست نمی‌خورد!

یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل خیلی سعی کرد یک زوج خوب در خط حمله تیمش درست کند اما هر باز با مصدومیت یا جدایی یکی از مهاجمان خوبش مواجه شد. یحیی در تبریز برای اولین‌بار از زوج محمد عمری و لئاندرو پریرا استفاده کرد تا به‌نوعی خمز را هم سورپرایز کرده باشد. زوجی که خوب جواب داد و در نقش آنها در گل‌های به‌ثمر رسیده پررنگ بود. این زوج قرار است امروز هم درکنار یکدیگر بازی کنند و روند خوب‌شان را ادامه دهند. البته اگر یحیی مجبور نشود مثل بازی با تراکتور چند تغییر در ترکیب تیمش به‌خاطر سرماخوردگی بازیکنان به‌وجود بیاورد. در این میان پریرا هنوز موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده و در تلاش است این اتفاق را در بازی با سپاهان رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج