۱۲۹۴۴۸۲
۴۷۵۵
۴۷۵۵
پ

خبر بد برای استقلالی‌ها قبل از بازی با فولاد

در روزهای اخیر کاهش محسوس قیمت دلار و یورو در بازار ارز مدیران استقلال را تا حدی خوشحال کرد اما ظاهرا این خوشحالی موقّت بوده است.

خبرورزشی: در روزهای اخیر کاهش محسوس قیمت دلار و یورو در بازار ارز مدیران استقلال را تا حدی خوشحال کرد اما ظاهرا این خوشحالی موقّت بوده است.

در روزهای اندک باقیمانده تا تاریخ پرداخت بدهی استقلال به آندره‌آ استراماچونی عنوان می‌شد که باشگاه استقلال باید چیزی در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو بابت مطالبات این مربی اروپایی و جریمه دیرکرد پرداخت این پول را به حساب مربی ایتالیایی سابقش واریز کند. اما امروز یکی از مدیران باشگاه استقلال خبر داد که این رقم باز هم افزایش پیدا کرده است.

با توجه به مفاد قرارداد آندره‌آ استراماچونی با استقلال (پس از حکم اولیه فیفا برای پرداخت این بدهی از سوی باشگاه ایرانی) مقرر شد به ازای هر روز دیرکرد پرداخت این پول، درصدی از مبلغ کل به رقم طلب استراماچونی اضافه شود.

این مقام آگاه در رده مدیریتی باشگاه استقلال در این مورد به خبر ورزشی گفت: «در حال حاضر طلب یک میلیون و سیصد هزار یورویی استراماچونی به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده و ما باید ۳۰۰ هزار یورو دیگر نیز بابت جریمه دیرکرد به استراماچونی بپردازیم».

با احتساب قیمت هر یورو در بازار امروز تهران که چیزی در حدود ۵۰ هزار تومان بود باشگاه استقلال باید برای تامین مبلغ یک میلیون و ششصد هزار یورویی، ۸۰ میلیارد تومان آماده کند تا آن را ظرف روزهای ابتدایی فروردین ماه به حساب یکی از طلبکاران خارجی اش واریز کند.

خبر بد برای استقلالی‌ها قبل از بازی با فولاد

این فرد مطلع در باشگاه استقلال همچنین گفت: «غیر از ماجرای استراماچونی، بدهی مان به باشگاه الاهلی امارات (بابت انتقال مهدی قائدی) هم هست که باید تا پایان اسفندماه بخش دیگری از آن را به حساب طرف اماراتی واریز کنیم اما هنوز هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده است».

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران این مجموعه پس از اظهارات اخیر محمد مخبر - معاون اول رئیس‌جمهور - بسیار امیدوارند تا ظرف روزهای آینده کمک قابل توجهی در این خصوص به باشگاه استقلال صورت بگیرد تا این مشکل حل شود. مشکلی که به زعم علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک معضل ملی تلقی شده است.

ناگفته نماند؛ طبق رأی آخر اعلام شده فیفا برای استقلال، این مجموعه باید حداکثر تا یازدهم فروردین ماه سال آینده (روز بازی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان) این مبلغ را به حساب استراماچونی واریز کند. گرچه مدیران استقلال به موازات تلاش برای تامین بودجه به دنبال راهی برای رساندن این مبلغ به دست استراماچونی هم هستند چرا که به خاطر تحریم‌های اخیر انتقال این مبلغ نسبتاً درشت از طریق صرافی و بانک به سادگی صورت نخواهد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج