۱۲۹۴۷۰۰
۲۳۸۰
۲۳۸۰
پ

نماینده جایگاه ۸، سرمربی این روزهای استقلال

انگیزه زیاد، بدن های آماده، سرسختی سر هرتوپ و حمله همه جانبه برای رسیدن به گل خلاصه این روزهای فوتبال استقلال است.

ورزش سه: جنب و جوش زیاد، استرس بر سر هر توپ ، فریادهای بلند برای خالی کردن حس درون ، صحبت مداوم رو به نیمکت بابت هر موقعیت و شادی با تمام وجود در هنگام زدن گل به همراه درست کردن تیمی که فوتبال را هجومی بازی می کند و برای رسیدن به گل تا دقیقه ۹۵ یک گام برعقب نمی گذارد، تعریف کاملی از ریکاردو ساپینتو است. 

تیمی که هواداران استقلال را از خود راضی کرده و آنها دیگر یاد استراماچونی نمی افتند که همانند حقوق دانان به دنبال استفاده از فرصت های قانونی برای رفتن و رسیدن به پولش بود. مصاحبه دیروز سرمربی دوست داشتنی آبی ها، محبوبیت او را که این روزها کم نبود دو چندان کرد. با هم بخشی از این مصاحبه را که دوباره دیدنش ارزش زیادی دارد را با هم مرور می کنیم:

مشکل اولی که باید حل شود، در تیم خود ماست. این تیم فعلی است که باید مشکلش حل شود. کادر فنی، بازیکنان و افرادی که هرروز در کنار من با تیم تمرین می‌کنند، هرروز در کنار تیم هستند و از جانشان مایه می‌گذارند. ما در تیم یک خانواده تشکیل داده‌ایم و برای موفقیت تیم جانمان را می‌گذاریم. او تصریح کرد: تیم و بازیکنان بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای داریم. من عاشق استقلال هستم. عاشق هدایت این تیم هستم، اما امیدوارم حمایت از ما بیشتر شود. امیدوارم راه حلی برای برطرف شدن مشکلات ما پیدا شود. سرمربی استقلال تأکید کرد: ما الان بزرگ‌ترین حمایتی که در کنار تیم داریم، هواداران فوق‌العاده و بسیار عالی استقلال هستند که شرایط خوبی برای تیم به وجود آوردند. شاید بسیاری از آن‌ها پول کافی برای پشتیبانی از تیم ندارند و مشکلات مالی در زندگی آن‌ها هست ولی همیشه به طور عالی در کنار تیم بودند.

نماینده جایگاه 8، سرمربی این روزهای استقلال

این ها حرف های مردی است که از پرتغال آمده و سرمربی یک تیم خارجی است، قطعاً درآمد خوب ، شغل مناسب  و رسیدن به منابع مالی برای مربیان خارجی اولویت اول است، ولی ساپینتو طوری حرف می زند که انگار برای او همه این ها بعد از استقلال دارای درجه اهمیت است. انگاری یک نفر از جایگاه شماره 8 ورزشگاه آزادی سرمربی استقلال شده و رسیدن به برد در هر نبرد و در هر بازی را اولویت اول زندگی می بیند و هیچ چیز جز برد استقلال برای او خوشحال کننده نیست.یکی از همانهایی که در پیروزی ها و شکست ها اشک می ریزند و اخبار استقلال را قبل از هر خبری دنبال می کنند.

بازیکنان استقلال، همانی شدند و هستند که ساپینتو روز گذشته بعد از پیروزی شیرین دو بر صفر برابر فولاد در کنفرانس خبری گفت. یک تیم منسجم که سر هر توپ با تمام انرژی می جنگند، در فضاهای خالی با بدن های آماده این روزها حرکت می کنند و فرصت های متعددی را به وجود می آورند تا به گل برسند، در هنگام دفاع هم این قصه تکرار می شود، همه در کنار هم هستند و سر هر توپ در تمامی نقاط زمین می جنگند تا توپ را دورتر از محوطه هجده قدم نگه دارند. یک تیم هم دل که بعد از گلزنی بازیکنان تعویضی با تمام وجود خود را به زننده گل می رسانند تا او را در آغوش بگیرند.تیمی که هر هواداری را به وجد می آورد.

مرد خوش قلبی که زود از کوره در می رود، در مراسم معرفی خود به عنوان سرمربی استقلال از 4 جام در یک سال گفت، او یکی را به دست آورده است و در جام حذفی با قرعه خوب در مرحله یک چهارم نهایی یکی از هشت تیم این مرحله است و در لیگ در جایگاه دوم منتظر لغزش سپاهان است. شاید کسی حرف های او را در روز اول جدی نگرفت . ولی اگر او در جام حذفی موفق شود و سپاهان را در پیچ های آخر این لیگ پر جاذبه بگیرد، با سوپر جامی که در ابتدای فصل و بدون برگزاری بازی به دست می آورد به عدد چهاری که قول داده بود خواهد رسید.عدد چهاری که به نماد استقلال تبدیل شده و حالا ساپینتو می خواهد از ورژن جدیدتر آن رونمایی کند. 

نماینده جایگاه 8، سرمربی این روزهای استقلال

گرفتن چهار جام در یک سال برای سرمربی که اولین سال حضورش در لیگ ایران را سپری می کند. رکوردی ماندگار از کسی است  که روزهای اول کسی او را جدی نمی گرفت، همه به هیجانات ذاتی او در کنار خط اعتراض داشتند و هیاهوی او را برای هیچ می دانستند. ولی  او حالا تیمی را ساخته است که این روزها جامعه هواداری استقلال را پشت سر خودش می بیند و  از هر کارشناسی با هر گرایشی تائیدیه می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج