۱۲۹۴۷۶۴
۳۰۶۱
۳۰۶۱
پ

بختیاری‌زاده: فولاد برنده بازی با استقلال بود!

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اینکه از منصوریان انتظار داشته باشیم فولاد دیگری را بسازد و نتایج بهتری را در بازی‌های باقی‌مانده رقم بزند انتظار زیاد و نامعقولی است.

ایسنا: سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص بازی شب گذشته فولاد مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: معتقدم فولاد در نیمه اول بسیار عالی بازی کرد. شاگردان منصوریان از بالا اقدام به پرس کردند که این کار توان زیادی می‌خواهد و با این کار توانستند قدرت تصمیم‌گیری و بازیسازی را از استقلال بگیرند و استقلال را دچار سردرگمی کردند. بر این اساس فولاد صاحب چندین موقعیت گل شد و اگر واسعی می‌توانست فرصت‌های به دست آورده را به گل تبدیل کند، فولاد به بازی برمی‌گشت و استقلال نمی‌توانست در نیمه دوم با فراغ بال به فولاد حمله کند.

در بازی‌های بزرگ نباید تمرکز فولاد برهم بخورد

وی ادامه داد: در نیمه دوم با توجه به پرس نیمه اول، توان فولاد گرفته شد و با توجه به این که فولاد بازیکنی را که بتواند در خط حمله این قدرت کاری را با فشار و پرس ادامه دهد نداشت، فاصله بین خطوط باعث شد گل بدی دریافت کنند. به ویژه گل دوم که دفاع فولاد موقعیت را به استقلال تعارف کرد، در حالی که در چنین بازی بزرگی نباید تمرکز بازیکنان فولاد به این شکل برهم بخورد که متأسفانه تمرکز فولاد در یکی، دو مورد در خط دفاع از دست رفت و به نظر من این موضوع اصلاً ربطی به کادر فنی ندارد زیرا بازیکنان باتجربه درون زمین باید در تمام ۹۰ دقیقه با تمرکز بالا بازی کنند که متأسفانه بازیکنان فولاد در یکی، دو مورد کوتاهی کردند و بسیار بد هم تنبیه شدند.

شکست برابر استقلال پایان کار نیست

پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه باید از هواداران فولاد بابت این حمایت پرشور از فولاد و منصوریان قدردانی کرد، افزود: آنها یک روز خوب را رقم زدند و در حالی که آمده بودند یک برد شیرین را از فولاد ببینند اما متأسفانه این مهم رقم نخورد. ولی تأکید می‌کنم این پایان کار نیست و باید هواداران به هفته‌های آینده امیدوار باشند زیرا فولاد نفرات خوبی دارد و انشاءالله می‌تواند در هفته‌های آینده این باخت را جبران کند.

شأن فولاد قرار گرفتن در رده هشتم، نهم جدول نیست

بختیاری‌زاده عنوان کرد: استقلال با تمام وجود می‌دانست برای چه هدفی تلاش می‌کند اما فولاد که به نظر من با مشکل روحی روانی مواجه شده است و بازیکنان آن می‌دانند که دیگر نمی‌توانند به سهمیه آسیایی برسند و خطر دیگری هم آن‌هارا تهدید نمی‌کند انگیزه لازم را از دست داده‌اند. من فکر می کنم آقای منصوریان جدا از کار فنی و آنالیز رقبا، ۷۰ درصد مسئولیتش این است که روی مسائل روحی روانی فولاد کار کند زیرا از بازی‌های باقی‌مانده فولاد اگر بتواند در سه دیدار هم به پیروزی برسد می‌تواند در جدول چندین پله صعود داشته باشد چرا که شأن و شخصیت فولاد قرار گرفتن در رده هشتم، نهم جدول نیست. فولاد با تمام حواشی که در طول سال داشت و البته در سه جبهه جنگید، مشخص است که خسته و فرسوده است، ضمن اینکه مصدوم هم زیاد داده است و اگر آقای منصوریان تلاش کند این تیم را از نظر روحی روانی ریکاوری کند و بازیکنان فولاد از روی زمین بلند شوند می‌توانند در نهایت به رده‌های بهتری برسند و موج شادی را در بین هواداران خود به ارمغان بیاورند و همه به فصل آینده و داشتن یک تیم بهتر و سرحال‌تر و استفاده از جوانان بومی بیشتر امیدوار باشند.

نباید از منصوریان انتظار زیادی داشت

وی خاطرنشان کرد: اینکه از منصوریان انتظار داشته باشیم فولاد دیگری را بسازد و نتایج بهتری را در بازی‌های باقی‌مانده رقم بزند انتظار زیاد و نامعقولی است. منصوریان باید حمایت شود و البته او هم باید به خواسته مردم خوزستان توجه کند و باید بگویم منصوریان نباید گول این قضیه را بخورد که هرطور که شده به جوانان بومی خوزستان بازی دهد و نباید وارد این فضا شود که فقط باید از جوانان بومی استفاده کند. او باید از جوانانی استفاده کند که در حد حزباوی باشند، نه اینکه تیم را با این فکر که می‌خواهیم به جوان خوزستانی بازی دهیم، نابود کنیم. بازی‌های باقی‌مانده فرصت خوبی برای جوانان خوزستان و منصوریان برای سرکشی به آکادمی باشگاه است تا جوانان باشگاه بتوانند خود را نشان دهند.

فصل آینده باید فولادی فراتر از سپاهان، پرسپولیس و استقلال امروز را دید

وی تأکید کرد: مردم و هواداران فولاد دوست دارند قوی‌ترین بازیکنان ایران پیراهن فولاد را بپوشند و اگر قرار است بازیکن خارجی هم جذب شود بهترین بازیکنان را در قامت و لباس فولاد ببینند، نه اینکه بازیکنی مثل سوگیتا جذب شود و تنها اسم او را بشنویم. نمی‌دانیم چقدر برای جذب این بازیکن خارجی هزینه شده است اما انشاءالله منصوریان و همکارانش با یک دید فنی قوی‌تر و بهتر هم جوانان خوزستانی را ببینند و هم بهترین‌های ایران را برای فصل بعد انتخاب کنند. فولاد خوزستان بهترین تیم در ایران از نظر سخت‌افزاری و مسائل مالی است. ضمن اینکه جا دارد موفقیت‌های اخیر آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد را به او تبریک بگویم، به مدیری که حمایت خوبی از باشگاه فولاد داشته است و بودن چنین مدیری در کنار باشگاه فولاد خوزستان نوید روزهای خوب و بهتر را می‌دهد و آقای منصوریان و کادرش باید خوشحال باشند که در چنین مجموعه‌ای فعالیت می‌کنند. همچنین آقای شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد از بهترین‌ مدیران است، مدیری که جوان و پرانرژی بوده و آمده تمام شرایط لازم را در اختیار تیم قرار دهد و این بهترین فرصت است تا انشاءالله برای فصل آینده فولادی بسیار قوی و فراتر از سپاهان، پرسپولیس و استقلال امروز را ببینیم.

فولاد برنده بازی با استقلال بود

بختیاری‌زاده تأکید کرد: سوای نتیجه بازی فولاد و استقلال، به نظر من فولاد برنده این بازی بود زیرا همه ایران دیدند که هواداران فولاد چه استقبال پرشوری از این دیدار داشتند. بعد از مدت‌ها بود که شاهد رقم خوردن چنین صحنه‌ای در ورزشگاه شهدای فولاد بودیم. هواداران با تمام وجود آمدند تا عنوان کنند فوتبال ازآنِ خوزستان است و امیدوارم تیم فولاد با توجه به حمایت چنین هوادارانی برای فصل آینده خوب بسته شود که البته با توجه به شناخت منصوریان و آقای شعبانی از فوتبال باید برای فصل آینده بهترین تیم فوتبال ایران بسته شود تا انشاءالله جام قهرمانی دوباره به فوتبال خوزستان که حق مردم این استان است، برگردد.

منصوریان آمده تا تغییر تاکتیک دهد

این پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به تغییر سبک بازی فولاد، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید از آقای نکونام بابت کسب دو سهمیه آسیایی و دو مقام قهرمانی برای فولاد خوزستان تشکر کنم باید عنوان کنم منصوریان توانسته سبک  فوتبالی بسته فولاد در چندین سال گذشته را تغییر دهد. فوتبالی که مردم خوزستان چندان از آن راضی نبودند. به نظر من منصوریان آمده است تا تغییر سیستم و تاکتیک دهد که این مهم در یکی، دو بازی رقم نخواهد خورد و باید به این مربی فرصت داده شود. هر چند من این تغییر را در بازی روز گذشته فولاد مقابل استقلال دیدم و همین تغییر باعث شد فولاد باز بازی کند.

منصوریان مربی شجاعی است

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به وضعیت تیم‌های پایین جدول فولاد دیگر ترسی از سقوط ندارد و اکنون فرصت بسیار خوبی برای آقای منصوریان است که جوانان بومی که شایسته بازی در فولاد هستند را ببیند. در این دو سال از مهدی شیری بازی زیاد دیدیم و از او و آقای دژاگه که بسیار به فوتبال خوزستان کمک کردند قدردانی می‌کنم. باید بگویم جوان خوزستانی از این نسل فوتبال، فوتبال خوبی دید و چیزهای خوبی هم یاد گرفت اما پیشنهاد من این است که اکنون آقای منصوریان به نجاریان فرصت بدهد. نجاریانی که زمانی کاندیدای حضور در تیم ملی بود و خیلی از تیم‌های بزرگ ایران به دنبال جذب وی بودند. ضمن اینکه به نظر من آقای منصوریان باید به آقای باویه نیز فرصت بدهد. همان‌طوری که در زمان نکونام به حزباوی فرصت داده شد و دیدیم که نام فولاد خوزستان را سربلند کرد. پس از اینجا به بعد باید به باویه و نجاریان و دیگر جوانان فرصت داد و انشاءالله فصل آینده به جای یک حزباوی، ۱۰ حزباوی در فوتبال خوزستان داشته باشیم و چون آقای منصوریان مربی شجاعی بوده و شجاعت استفاده از جوانان را دارد این انتظار از او می‌رود که این مهم را انجام دهد.

بختیاری زاده گفت: اگر فولاد در چند بازی آینده هم شکست بخورد اما منصوریان به جوانان فرصت بدهد مردم خوزستان به خوبی این موضوع را درک می‌کنند و می‌دانند که او در حال پرورش نسل جوان برای فصل‌های آینده است. اگر منصوریان این کار را انجام دهد از طرف همه تماشاگران فوتبال و فولاد خوزستان به او قول می‌دهم که همه از او حمایت بیشتری خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج