۱۲۹۴۸۹۳
۷۷۷۱
۷۷۷۱
پ

مغضوب کی‌روش محبوب سرمربی جدید تیم ملی!

با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به نظر می‌رسد، یکی از بازیکنان استقلال شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی و در نهایت ترکیب ثابت این تیم پیدا کند.

خبرورزشی: با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به نظر می‌رسد، یکی از بازیکنان استقلال شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی و در نهایت ترکیب ثابت این تیم پیدا کند.

محمد محبی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال بود و در بازی با فولاد هم پاس گل داد، توسط کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت!

اما با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به نظر می‌رسد، این بازیکن شانس زیادی برای بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی و در نهایت ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشد. محمد محبی در شاهین بوشهر بازی می‌کرد که توسط امیر قلعه نویی به تیم سپاهان فراخوانده شد و در سال اول حضور در لیگ برتر هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و هم توامان به اردوی تیم ملی و تیم امید دعوت شد. در زمان مربیگری مارک ویلموتس محمد محبی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود اما با آمدن اسکوچیچ و در ادامه کارلوس کی روش این بازیکن جایگاه خود  را در اردوی تیم ملی از دست داد!

امیر قلعه نویی ۲۸ اسفند تمرینات آماده سازی تیم ملی را برای بازی با روسیه آغاز می‌کند و به نظر می‌رسد یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی محمد محبی از تیم استقلال باشد و با توجه به آمادگی فنی و بدنی احتمالا در ترکیب ثابت تیم ملی در مصاف با روسیه به میدان می‌رود. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج