۱۲۹۵۵۹۶
۴۶۹۷
۴۶۹۷
پ

ستاره آبی‌ها پدرش شد

اولین فرزند گوندوغان و همسرش سارا به دنیا آمد و این زوج خوشحالی خود را با هواداران به اشتراک گذاشتند.

خبرورزشی: ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، پدر شد و اولین فرزند او و سارا به نام «کیس» به دنیا آمد. سارای ۲۷ ساله خبر به دنیا آمدن پسرشان را عصر چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: «عشق ما اینجاست، کیس گوندوغان.»

منچسترسیتی هم بلافاصله واکنش نشان داد و زیر تصویر نوزاد نوشت: «تبریک می‌گوییم.» هم‌تیمی‌های گوندوغان از جمله جک گریلیش هم پیام‌های تبریک فرستادند. سارا، مدل و مجری تلویزیون، در ماه نوامبر فاش کرد که او و همسرش گوندوغان در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند.

ستاره آبی‌ها پدرش شد

ستاره آبی‌ها پدرش شد

ستاره آبی‌ها پدرش شد

گوندوغان ۳۲ ساله به شدت محبوب هواداران منچسترسیتی است و با این باشگاه چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. با این حال، قرارداد او در پایان فصل به اتمام می‌رسد و احتمال جدا شدن او از باشگاه خیلی زیاد است. گفته می‌شود که بارسلونا با هافبک آلمانی صحبت کرده و در تلاش برای دستیابی به توافق است. اتلتیکو مادرید، گالاتاسرای و یوونتوس نیز به عنوان مقصدهای احتمالی بازیکن سابق بوروسیا دورتموند مطرح شده‌اند.

در همین حال، سارا در اوایل این فصل با انتقاد از غذاهای منچستر جنجال به پا کرد. این زیباروی ایتالیایی رستوران‌های محلی منچستر را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که هیچ مکان خوبی برای صرف غذا در شهر وجود ندارد. زمانی که طرفداران متوجه شدند که یکی از رستوران‌های منچستر متعلق به مربی همسرش، پپ گواردیولا، است، سر و صدای زیادی به پا شد.

گواردیولا هم به شوخی گفت: «چیزی که ناامیدم کرده این است که آنها هرگز به رستوران من نرفتند. این موضوع اذیتم کرده و گوندو حتی یک دقیقه هم در این فصل به میدان نخواهد رفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج