۱۲۹۷۷۸۰
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

یک داور که در جریان مسابقه‌ای دچار مصدومیت شده بود، به خودش کارت زرد داد.

خبرآنلاین: در شرایطی که عادت کرده‌ایم در برخی از مسابقات و به دلیل تمارض بازیکنان شاهد دریافت اخطار از سوی داوران باشیم، اما حالا برعکس این موضوع اتفاق افتاد و یک داور به دلیل شبیه‌سازی، از یک بازیکن جوان کارت زرد گرفت.

اتفاق جالبی در جریان یکی از مسابقات زیر ۱۷ سال رخ داد. جایی که یکی از بازیکنان تیم آیندهوون به شوخی، کارت زردی را به داور مسابقه نشان می‌دهد.

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

در ویدیویی که از این صحنه منتشر شده، داور مسابقه به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده و او از سوی کادر پزشکی در حال درمان است. چند بازیکن آیندهوون نیز بالای سر او حاضر هستند که در این لحظه، قاضی میدان برای پیدا کردن کارت زرد، جیب‌هایش را می گردد.

داور بازی سپس و در حالی که روی زمین دراز کشیده و پایش توسط تیم پزشکی در حال مداوا است، کارت زرد را به دست یکی از بازیکنان جوان تیم آیندهوون می‌دهد تا او را به دلیل شبیه سازی، با یک اخطار جریمه کند.

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

و در سوی مقابل نیز، بازیکن شماره 6 آیندهوون با حرکتی فان و شوخی، کارت را به داور بازی نشان داد و او را جریمه کرد. سپس بازیکنان آیندهوون که در صحنه حاضر بودند به همراه داور، از این وضعیت خنده‌دار قهقهه زدند.

ویدیوی این اتفاق در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب‌های زیادی داشت. کاربران نیز به سرعت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و جوک‌های زیادی ساختند.

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

یکی از هواداران به طعنه گفت: «نیمار به عنوان یک داور.» دومی به شوخی گفت: «چرا او var را بررسی نکرد؟» سومی نظر داد: «به همین دلیل است که ما فوتبال را دوست داریم، این‌قدر سرگرم کننده است.» شخص دیگری نیز نوشت: «بهترین داور تاریخ فوتبال.»

این اولین باری نیست که یک بازیکن به شوخی، یک داور را با کارت زرد جریمه می‌کند. پیش از این نیز پل گاسکوئین در سال 1995 در جریان بازی رنجرز و هیبرنیان این کار را انجام داده بود.

داوری که به دلیل تمارض اخطار گرفت!

کارت‌های زرد از دست داگی اسمیت، داور مسابقه به زمین افتاد و پل گاسکوئین سریع آن را برداشت و به داور یک اخطار نشان داد. اسمیت که به نظر می‌رسد جنبه این شوخی را نداشت، فورا لطف گاسکوئین را جبران کرد و یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج