جاباما
۱۲۹۸۷۰۷
۲۳۷۴
۲۳۷۴
پ

ستاره پرتغالی آرزوی بازی در کنار رونالدو را دارد

ستاره پرتغالی تیم اودینزه از آرزوی خود برای بازی در کنار رونالدو گفت.

خبرگزاری فارس: ستاره پرتغالی تیم اودینزه از آرزوی خود برای بازی در کنار رونالدو گفت.

مهاجم گلزن تیم اودینزه ایتالیا گفته با وجود اینکه از تیم بنفیکا کنار گذاشته و در رستوران مشغول به کار شد اما هیچ وقت امید خود را برای تبدیل‌شدن به بازیکنی بزرگ در فوتبال از دست نداد.

«بتو» ستاره این روزهای تیم اودینزه ایتالیا در مصاحبه با وبگاه گل گفته حتی وقتی در ۱۸ سالگی در تیم آماتور تیرِس در دسته پنجم فوتبال پرتغال بازی و در عین حال در رستوران‌های KFC کار می کرد، مطمئن بوده که روزی تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای می‌شود.

ستاره پرتغالی آرزوی بازی در کنار رونالدو را دارد

بتو می‌گوید: یک روز وقتی با هم‌تیمی‌هایم تمرین می‌کردیم، آن‌ها سر به سر من می‌گذاشتن و می‌گفتند «خب بیا شرط‌بندی کنیم؛ تو در عرض پنج سال بازیکن حرفه‌ای می‌شوی». من هم  قبول کردم و پس از چهار سال این کار را انجام دادم.

گل نوشته این اتفاق برای بتو که در ۱۲ سالگی از تیم پایه‌های بنفیکا کنار گذاشته و مجبور شد از تیم‌های آماتور فوتبال خود را آغاز کند، به او آموخت فراموش نکند از کجا آمده و هنوز هم با دوستانش که در رستوران کار می‌کنند، در ارتباط است.

بتو که گفته «ساموئل ائوئو» الگوی اوست، پس از اینکه با ۱۱ گل، بهترین گلزن فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تیم پورتیمونزه پرتغال شد، هر سه تیم بزرگ پرتغال یعنی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون تلاش‌هایی برای جذب او انجام دادند اما او تصمیم گرفت به ایتالیا و تیم اودینزه برود.

ستاره پرتغالی آرزوی بازی در کنار رونالدو را دارد

بتو در حالی که فصل اول حضورش در اودینزه را با مصدومیت‌های پیاپی سپری کرد اما حالا در سری آ بیش از ۲۰ گل به ثمر رسانده است. او می‌گوید: بازی و گلزنی برای اودینزه مانند هدیه‌ای از جانب خداست. آنها همه تلاش خود را به کار بستند تا من اینجا باشند و من می‌خواهم آن را تلافی کنم.

گل خبر داده بتو در آستانه حضور در تیم ملی پرتغال برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آلمان هم حضور داشت اما «روبرتو مارتینز» سرمربی سله‌سائو فوتبال اروپا تصمیم گرفت به تیم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دست نزند.

بتو درباره هم‌بازی‌شدن با کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴ می‌گوید: شاید این رویای بسیار بزرگی برای من باشد اما همه‌چیز ممکن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج