۱۲۹۸۸۵۳
۲۹۶۷
۲۹۶۷
پ

تعبیر عجیب از انتقال فوتبال روسیه به آسیا

فوتبال روسیه در حال آماده شدن برای یک تصمیم مهم و انتقال احتمالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

خبرگزاری مهر: فوتبال روسیه در حال آماده شدن برای یک تصمیم مهم و انتقال احتمالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

جلسه کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه قرار است امروز برگزار بشود و در این جلسه احتمالاً تصمیم گیری می‌شود که آیا فوتبال روسیه در اروپا باقی می‌ماند و یا به آسیا می‌رود. اگر تصمیمی برای جدایی گرفته شود، روسیه تنها باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا تاییدیه نهایی را بگیرد و سپس به همراه کل سیستم باشگاهی از اروپا به آسیا می‌رود.

خبرگزاری دویچه وله آلمان در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت:

«همه از احتمال رفتن فوتبال روسیه به کنفدراسیون آسیا صحبت می‌کنند؛ از ورزشکاران فعلی گرفته تا وزرا. الکساندر شمورنوف روزنامه نگار و مفسر ورزشی می‌گوید: "این راهی برای درمان بیماری گوش با قطع یک پا است. رفتن به آسیا در دراز مدت تاثیر خوبی بر فوتبال روسیه نخواهد داشت، در آسیا سطح و جایگاه فوتبال پایین‌تر است. در عین حال می دانم مسئولان ورزش مجبور هستند و باید کاری انجام دهند."

این موضوع به سرعت سیاسی شد و اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه گفت که به دلیل در پیش بودن مسابقات انتخابی بزرگ، تصمیم گیری باید الان انجام بشود و ممکن است "برخی از کشورها" در آسیا رای منفی دهند "تا رقیب قدرتمند دیگری نصیبشان نشود". الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه نیز واقعیت انتقال را تأیید می‌کند و می‌خواهد تا ۳۱ مارس (امروز) منتظر بمانیم: "نکته اصلی این است که کار را تکمیل کنیم و در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ شرکت کنیم."

در عین حال، پیدا کردن یک فوتبالیست روسی که بخواهد به آسیا برود بسیار دشوار است. فدور چالوف مهاجم باشگاه زسکا گفت: "هیچکس علاقه‌ای ندارد. حتی یک نفر هم لیگ قهرمانان آسیا را تماشا نمی‌کند." دیمیتری آلنیچف، بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال اسپارتاک هم گفت: "من قاطعانه با آن مخالفم. بازی با بایرن، بارسلونا و منچسترسیتی بهتر است تا بازی با باشگاه‌های آسیایی. از سوی دیگر، ما نمی‌دانیم. چقدر دیگر باید صبر کرد تا تحریم فوتبال روسیه برداشته شود. اگر ۱۰ سال طول بکشد، باید به آسیا برویم."»

دویچه وله در ادامه به نقش اسپانسرها و شرکت گازپروم روسیه برای نجات شرایط مالی و انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد و نوشت:

«نزدیک شدن به آسیا نه تنها در کلام اتفاق می‌افتد، بلکه روسیه اکنون دائماً بازی‌های تدارکاتی را با "کشورهای دوست" برگزار می‌کند. در پایان ماه مارس، تیم فوتبال روسیه با ایران و عراق بازی کرد و اولین دوره مسابقات قهرمانی مردان اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (کافا) در ماه ژوئن در نظر گرفته شده است. رقبای روسیه کشورهای ایران، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان خواهند بود. اسپانسر مسابقات جدید بلافاصله شرکت دولتی گازپروم تعیین شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج