جاباما
۱۲۹۹۳۲۷
۹۷۴
۹۷۴
پ

نورمحمدی: پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد

کاپیتان پیشین پرسپولیس به موضوع ترسو بازی کردن این تیم در بازی با مس رفسنجان واکنش نشان داد.

خبرورزشی: کاپیتان پیشین پرسپولیس به موضوع ترسو بازی کردن این تیم در بازی با مس رفسنجان واکنش نشان داد.

نورمحمدی: پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد

رضا نورمحمدی در خصوص برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این بازی خیلی خوب بازی کرد اما می‌توانست از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد بهتر استفاده کند تا برد بهتری کسب شود اما با این همه به نظرم پرسپولیس روند خوبی دارد. در بین بازیکنان هم از عملکرد محمد عمری خیلی خوشم آمد و نشان داد که توانایی بزرگ شدن را دارد. پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که باید خیلی مراقب از دست دادن امتیاز باشد چرا که این مساله بسیار خطرناک است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که به یحیی گل‌محمدی درباره ترسو بودن تیمش در بازی با مس رفسنجان شده بود گفت: بحث ترسو بودن یک موضوع است اما باید پذیرفت که نمی‌شود در این شرایط بی‌محابا حمله کرد چرا که اگر پرسپولیس حملات همه جانبه انجام می‌داد شاید از تیم مس رفسنجان گل می‌خورد که در این صورت کار بسیار سخت می‌شد. به نظر من پرسپولیس مقابل مس رفسنجان هوشمندانه بازی کرد چرا که هم می‌دانست به برد نیاز دارد و هم اینکه از نتایج رقبای خود باخبر بود. اگر پرسپولیس در این بازی برنده نمی‌شد کار بسیار سخت بود اما باید قبول کرد که فشار روی کادر فنی و بازیکنان در این بازی بالا بود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از قهرمان این فصل لیگ برتر چیست؟ ادامه داد: به نظر من بین پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس پرسپولیس و سپاهان بیشتر است. هر چند که استقلال هم در این هفته‌ها خوب بازی کرده اما اگر بخواهم متعصبانه حرف بزنم معتقدم که پرسپولیس قهرمان می‌شود. چیزی که مشخص است این است که هر ۳ تیم باز هم امتیاز از دست می‌دهند و باید دید چه تیمی در نهایت حرفه‌ای تر بوده و امتیازات بیشتری به دست می‌آورد.

کاپیتان سال‌های قبل پرسپولیس در مورد اینکه با وجود ستاره‌هایی که در پرسپولیس حضور دارند اما این تیم باب میل هوادارانش بازی نمی‌کند گفت: قبول دارم که پرسپولیس امسال صلابتِ تیم سال‌های گذشته را ندارد و نوسان زیاد داشته است. برخی از بازیکنان هم افت کرده‌اند اما باید امیدوار بود که رفته رفته شرایط بهتر شود. به هر حال وقتی در یک تیم جابجایی صورت می‌گیرد و بازیکنان جدید می‌آیند ناهماهنگی‌هایی هم به وجود می‌آید اما پرسپولیس با همه این مسائل تا اینجا تیم بدی نبوده و همین که توانسته تا اینجا مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد امیدوار کننده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: انتظارات از تیم در این چند سال بسیار بالا رفته چون همیشه علاوه بر خوب بازی کردن نتیجه خوب هم می‌گرفت اما الان شرایط به گونه‌ای است که پرسپولیس حتی برنده هم می‌شود از آن انتقاد می‌شود. در پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری حضور دارند اما سایر تیم‌ها هم بیکار ننشستند و به دنبال موفقیت و پیشرفت بودند. به نظر من پرسپولیس مقابل سپاهان نباید شکست می‌خورد و باخت در این بازی کار را سخت کرد.

نورمحمدی در پایان افزود: چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده و مطمئنم که تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند اما چیزی که مهم است اینکه که پرسپولیس در بازی‌های خانگی حتماً برنده شود. قطعا تیمی قهرمان خواهد شد که حرفه‌ای‌تر بوده و از روندی که دارد محافظت بیشتری کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج