جاباما
۱۲۹۹۷۰۳
۸۸۴
۸۸۴
پ

ساپینتو واقعا می‌تواند قراردادش را فسخ کند؟

آنطور که شنیدیم ریکاردو ساپینتو طلب زیادی از باشگاه استقلال ندارد.

خبرورزشی: آنطور که شنیدیم ریکاردو ساپینتو طلب زیادی از باشگاه استقلال ندارد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که تیمش یکی از بهترین های لیگ امسال بوده و نتایج نسبتا خوبی هم با آبی ها گرفته ، قبل از بازی تیمش با ذوب آهن در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال صحبت کرد و حتی مدعی شد می تواند همین حالا قراردادش را با استقلال فسخ کند.

سرمربی پرتغالی در این خصوص گفت: سرمربی استقلال ضمن اعلام عدم دریافت حقوق خود در ۴ ماه گذشته توضیح داد: حرفه‌ای هستم و شغل من این است که برای بازیکنان و هواداران با وجود اینکه می دانید از مشکلات مالی برخورداریم، صد درصد وجودم را برای برتری بگذارم. ۴ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌ام. اگر بخواهم می‌توانم الان قرارداد خود را لغو کنم و باشگاه هم باید تمام مطالبات من را پرداخت کند اما تا آخر با بازیکنان و برای هواداران سخت می‌جنگیم تا هر ۲ جام را به دست آوریم.

ساپینتو درحالی این صحبت ها را مطرح کرده که باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانست در موعد  مقرر طلب استراماچونی را پرداخت کند و این باشگاه در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. اما ادعای ساپینتو تا چه حد درست است و او آیا واقعا می تواند قراردادش را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کند یا خیر. آنطور که از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال شنیدیم، ساپینتو با وجود عدم دریافت چند ماه از حقوقش نمی تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند و هواداران این تیم فعلا نگران جدایی سرمربی تیمشان نباشند.

ساپینتو واقعا می‌تواند قراردادش را فسخ کند؟

در قرارداد ساپینتو با استقلال که به تایید و امضای سرمربی پرتغالی هم رسیده، بندی وجود دارد که به ازای هر تخلف انضباطی، محرومیت و یا مواردی از این دست، او توسط باشگاه جریمه خواهد شد و درصدی از قرارداد ساپینتو کم می شود. با توجه به اینکه ساپینتو چندین بار در این فصل محروم شده و کمیته انضباطی هم چندین جلسه او را از همراهی تیمش محروم کرده، باشگاه استقلال طبق قراردادی که به امضای ساپینتو رسیده، جریمه های مالی برای او در نظر گرفته و درصد قابل توجهی از قرارداد او کسر خواهد شد.

با توجه به اعمال این جرایم از سوی باشگاه استقلال، ساپینتو طلب زیادی تا پایان فصل از این باشگاه ندارد و به همین دلیل نمی تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند. قرارداد ساپینتو با استقلال به مدت ۲ فصل است که البته قرارداد سال بعد این مربی به صورت مشروط خواهد بود. آنطور که شنیدیم در صورتی قرارداد ساپینتو به صورت اتوماتیک برای فصل تمدید خواهد شد که او بتواند تیمش را در رقابت های این فصل لیگ برتر به مقام قهرمانی برساند.

اتفاقی که با توجه اختلاف ۳ امتیازی استقلال با صدرجدول دور از دسترس نیست و در صورت لغزش سپاهان و ادامه نتایج خوب آبی ها ساپینتو می تواند امیدوار به قهرمانی در این فصل و البته تمدید خودکار قراردادش با آبی ها باشد. ساپینتو که در این مدت به خوبی با فضای فوتبال ایران و البته فضای هواداری در باشگاهی مثل استقلال آشنا شده، سعی کرد با گفتن این جمله ها اتحاد را در تیمش حفظ کند و همچنین جو هواداری را برای ادامه همکاری به نفع خودش بکند.

ساپینتو در استقلال خوب کار کرده و بازیکنان و هواداران استقلال هم از عملکرد این مربی راضی هستند. از همین رو حتی در صورت عدم قهرمانی در این فصل هم احتمال تمدید قرارداد با ساپینتو زیاد است، به خصوص اینکه تیم این مربی هم فوتبال خوب و تماشاگر پسندی را بازی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج