۱۲۹۹۸۱۹
۷۷۶
۷۷۶
پ

حلالی: پرسپولیس توجهی به استقلال و سپاهان نداشته باشد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تا آخرین هفته لیگ برتر اتفاقات زیادی می‌افتد و هر تیمی که به لحاظ ذهنی آماده‌تر باشد قهرمان خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل حلالی در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی در رفسنجان انجام داد، البته نباید از کیفیت خوب مس رفسنجان هم غافل شویم. بعد از اینکه مدافع مس اخراج شد شرایط تغییر کرد. به عقیده من پرسپولیس پیش از پنالتی بازی بهتری انجام می‌داد اما بعد از اعلام پنالتی و برتری یک بر صفر، شاگردان گل‌محمدی هیچ برنامه‌ای برای ادامه بازی نداشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس حدود ۶۰ دقیقه مقابل مس ۱۰ نفره بازی کرد، اما خیلی نتوانست از برتری نفری خودش استفاده کند و با احتیاط فراوان به دروازه مس نزدیک می‌شد. اکثر اوقات بازی شاهد تجمع بازیکنان دو تیم در مرکز زمین بودیم. پرسپولیس در نیمه دوم ریسک نکرد و خیلی به آب و آتش نزد تا به گل‌های بیشتری برسد و به نوعی عطش بازیکنان این تیم برای گلزنی فروکش کرد. با توجه به اینکه استقلال و سپاهان برده بودند، سرخپوشان به کسب ۳ امتیاز نیاز مبرم داشتند و به لحاظ نتیجه خوب بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به این موضوع که کار برای قهرمانی سرخپوشان خیلی سخت شده است، گفت: قطعاً در این مقطع از فصل لغزش در صدر جدول به نفع هیچ تیمی نیست چون سایر رقبا منتظر اشتباه حریفان‌شان هستند. پرسپولیس نباید تا پایان فصل تمرکزش را از دست بدهد و بدون اینکه اشتباهی داشته باشد به کارش ادامه دهد. تا آخرین هفته لیگ امسال اتفاقات زیادی می‌افتد و هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند قهرمان می‌شود. در ۶ هفته باقی‌مانده تا پایان فصل هر تیمی که به لحاظ ذهنی آماده‌تر باشد قهرمان خواهد شد. پرسپولیس فقط باید روی بازی‌های خودش متمرکز باشد و توجهی به بازی‌های استقلال و سپاهان نداشته باشد.

حلالی درباره اینکه پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری باید به مصاف ملوان برود، عنوان کرد: ملوان تیم خوبی است و بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس با انگیزه زیادی بازی خواهند کرد. به احتمال زیاد ملوان ابتدا برای گل نخوردن به زمین می‌آید و اگر فرصتی هم به دست بیاورد به دروازه پرسپولیس نزدیک خواهد شد. در این شرایط کار برای تیمی مثل پرسپولیس سخت خواهد شد چون حریف با تعداد نفرات زیاد در محوطه جریمه خود بازی می‌کند و کار برای گل‌زدن سخت می‌شود. بهترین اتفاق برای پرسپولیس این است که خیلی زود به گل برسد تا در دقایق بعدی کارش راحت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج