۱۲۹۹۹۲۱
۱ نظر
۳۶۰۰
۱ نظر
۳۶۰۰
پ

خشم شدید پیکه: تا نامزدم خودکشی نکرده تمام کنید!

جرارد پیکه گفت: شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...

ورزش سه: جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از طعنه‌های شکیرا و رفتار‌های مردم اسپانیا با خودش و نامزدش ناراحت و عصبانی است.

خیانت پیکه به شکیرا و جدایی از او باعث شد که این بازیکن در بین بسیاری از مردم اسپانیا به چهره‌ای منفور تبدیل شود و شرایط سختی را تجربه کند.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های کاتالان گزارش داده بودند که او و کلارا چیا، نامزدش، برای صرف غذا به رستورانی رفته بودند، اما صاحب رستوران حاضر نشد به آن‌ها خدمات بدهد و این دو نفر را بیرون کرد، اتفاقی که گفته شد به خاطر علاقه صاحب این رستوران به شکیرا رخ داد.

شنبه این هفته خبری مبنی بر ترک بارسلونا توسط شکیرا و پسرانش و نقل مکان آن‌ها به میامی منتشر شد. با این که پدر پیکه نامه تخلیه خانه را برای همسر سابق پسرش ارسال کرده بود، اما تصمیم شکیرا باعث خشم پیکه شد، چون سال تحصیلی هنوز تمام نشده و حالا دو پسر این زوج باید از ۱۱ آوریل در مدرسه جدید در کشوری جدید مشغول تحصیل شوند.

مجموع این اتفاقات باعث شد که این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در گفتگوی زنده در شبکه توییچ درباره شرایطی که در چند ماه اخیر به وجود آمده صحبت کند و خشم خودش را نشان دهد.

پیکه در این باره گفت: «من نمی‌خواهم حرفی بزنم، چون این مسائل شخصی است، اما این که به هر طریقی به هر کسی طعنه بزنید، به موضوعی عادی و رایج تبدیل شده است. ما به این که چنین رفتار‌هایی ممکن است چه عواقبی روی شرایط روحی و روانی افراد داشته باشد فکر نمی‌کنیم.»

نکته عجیب اینجاست که پیکه در واقع به آهنگ‌های اخیر شکیرا اشاره دارد، اما خودش نیز با خرید ساعت کاسیو و سوار شدن بر ماشین تویینگو به رفتار‌های همسر سابقش دامن زده بود، اما حالا از آن‌ها گلایه‌مند است.

او در ادامه اضافه کرد: «شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مه تاب رازی

      اون پیره زن دست بردار نیست.شکیرای فرتوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج