۱۳۰۰۹۷۵
۱۱۲۵
۱۱۲۵
پ

حلالی: پایان فصل، گل‌محمدی را قضاوت کنیم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قضاوت درباره عملکرد یحیی گل محمدی تا قبل از پایان فصل زود است و باید اجازه دهیم فصل به اتمام برسد.

ایسنا: اسماعیل حلالی در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های لیگ و پیروزی این تیم مقابل ملوان که منجر به کاهش فاصله با صدرجدول به یک امتیاز شد، اظهار کرد: پرسپولیس بازی خیلی خوبی را ارائه داد و در یک شرایط مناسب توانست بازی را به نفع خود به پایان برساند. پرسپولیس رقابت خیلی تنگاتنگی با سپاهان و استقلال دارد. هر چند پرسپولیس از نظر فنی و امتیازی بالا و پایین زیاد داشت، اما باز هم توانست شرایطی را ایجاد کند تا در کورس بماند.

وی گفت: با احتساب داربی پنج بازی دیگر باقی مانده است که باید پرسپولیس تلاش کند اشتباهات خود را به حداقل برساند. جام حذفی و لیگ برای ما اهمیت زیادی دارد و باید بتوانیم برای فصل بعد مجوز جام لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

بازی‌های پرسپولیس سخت است

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون این پرسش که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد؟ افزود: هر کدام از تیم‌ها امکان دارد لغزش پیدا کنند و یا به شرایط مطلوب برسند، در حقیقت بازی‌های ما سخت است و برای شکست تیم‌ها باید با برنامه حرکت کرد. البته هیچ چیزی مشخص نیست و بازی‌های آینده شانس قهرمانی را تعیین خواهد کرد.

بعد از اتمام فصل می‌توان درباره ماندن گل‌محمدی حرف زد

حلالی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس این فصل قهرمان نشود، گل‌محمدی همچنان باید سرمربی پرسپولیس بماند؟ اظهار کرد: قضاوت در  این زمینه زود است، باید اجازه دهید فصل تمام شود و سپس راجه به مسائل کلان پرسپولیس صحبت کرد که گل محمدی همچنان سرمربی پرسپولیس بماند یا خیر؟

پریرا خوب است اما خیلی خوب نیست

وی در ارزیابی از عملکرد لئاندرو پریرا، بازیکن خط حمله پرسپولیس، گفت: او فوتبالیست خوبی است اما بازیکن خیلی خوبی نیست. ما می‌توانیم چنین فوتبالیست‌هایی را در کشور بسازیم، نه این کهبازیکنان خارجی به اینجا بیایند و فوتبالیست شوند. اگر بخواهیم آکادمی خود را حرفه‌ای کنیم باید اجازه دهیم بازیکنان داخلی رشد کنند، نه این که دنبال چنین بازیکنانی باشیم که در ایران پس از این که فوتبالیست شدند، مطرح شوند.

نباید بازیکن خارجی در ایران فوتبالیست شود

حلالی اضافه کرد: سال گذشته بازیکن زیر ۲۰ سال از ازبکستان آوردیم تا او را فوتبالیست کنیم، این گونه مسائل بارها به ما آسیب زده است اما باز هم این روند تکرار می‌شود، این در حالی است که در آکادمی خود بازیکنان خوبی چون محمد عمری رشد کردند، اگر قرار است بازیکن یا مربی خارجی بیاوریم باید تاپ باشند نه این که در داخل کشور تازه بخواهیم از آنها فوتبالیست یا مربی بسازیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر درویش در پرسپولیس موفق عمل کرده است؟ تصریح کرد: اداره باشگاهی چون پرسپولیس واقعا سخت است و او تا جایی که توانسته سعی کرده مشکلات باشگاه را به حداقل برساند تا بازیکنان با آرامش کار کنند و در این خصوص عملکرد موفقی داشته است. ضمن این که معتقدم در رده سنی بزرگسالان او فوق العاده عمل کرده اما در رده پایه همچنان اندر خم یک کوچه هستیم، به نظر می‌رسد پشتوانه‌هایی که برای رده پایه انجام داده به خاطر مشکلات تیم بزرگسالان نتیجه بخش نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج