۱۳۰۱۰۶۷
۱۲۳۱
۱۲۳۱
پ

پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام

بایرن مونیخ در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را ۱-۰ شکست دهد.

ورزش سه: بایرن مونیخ در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را ۱-۰ شکست دهد.

شاگردان توماس توخل که هفته گذشته با شکست مقابل فرایبورگ از جام حذفی حذف شده بودند امشب در یک بازی خارج از خانه بار دیگر به مصاف این تیم رفتند و با گل تماشایی ماتیس دلیخت که از فاصله دور به ثمر رسید موفق شدند حریف را ۱-۰ شکست داده و صدرنشینی‌شان در بوندس‌لیگا را مستحکم‌تر کنند.

بایرن مونیخ که سه شنبه گذشته در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ شکست خورد و از دور این رقابتها حذف شد امشب بار دیگر در مقابل فرایبورگ قرار گرفت تا شانس خود را مقابل این تیم در بوندس‌لیگا امتحان کند.

اولین موقعیت جدی بازی در همان ۱۰ دقیقه اول نصیب بایرن شد. موسیالا توپ را از مانه دریافت کرد و سانتری به درون محوطه جریمه فرایبورگ ارسال کرد. گنابری ضربه سری به سمت دروازه شلیک کرد که فلکن با شیرجه‌ای تماشایی و با کف دست خود موفق شد خطر را دفع کند.

اما هفت دقیقه بعد موقعیتی خوبی برای فرایبورگ اتفاق افتاد. موسیالا در فاصله ۳۵ قدمی دروازه تیمش ضربه آزادی در اختیار فرایبورگ گذاشت. گرگوریچ شوتی کم‌ارتفاع و خطرناک به سمت دروازه بایرن شلیک کرد که زومر با واکنشی خوب دروازه‌اش را نجات داد.

بایرن در دقایق بعدی فرصتی عالی برای به گل رسیدن پیدا کرد. گنابری، مولر و مانه با حرکات ترکیبی زیبا در سمت چپ مانه را راهی دروازه فرایبورگ کردند اما ضربه او با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام

درحالیکه نیمه اول به پایان نزدیک می‌شد در دقیقه 44 گرگوریچ با حفظ توپ درون محوطه جریمه بایرن مونیخ پاسی خطرناک و عرضی در دهانه دورازه زومر ارسال کرد و دوان با تکلی بلند به توپ رسید اما ضربه او به تیر دروازه بایرن برخورد کرد. این جدی‌ترین موقعیت فرایبورگ تا این لحظه از مسابقه بود.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و باواریایی‌ها با اینکه تیم برتر میدان بودند نتوانستند در این نیمه به گل برسند.

با شروع نیمه دوم، بایرن اولین موقعیت خود را به گل تبدیل کرد. جمال موسیالا پشت محوطه جریمه فرایبورگ توپ را تصاحب کرد و با چند قدم حرکت به سمت میانه میدان دلیخت را صاحب توپ کرد. مدافع هلندی بعد از کنترل توپ سرش را بالا آورد و تصمیم گرفت از فاصله 25 قدمی شوتی به سمت دروازه فرایبورگ شلیک کند. توپ با اصابتی کوچک به هوفلر اندکی تغییر مسیر داد ولی شوت دلیخت آنقدر پرقدرت بود که در گوشه بالای دروازه فرایبورگ قرار گرفت.

پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام
پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام
پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام

بایرن بعد از گل هم به حملات خود ادامه می‌داد و در دقیقه 55 هولر بعد از یک تکل در محوطه جریمه خودی به زمین افتاد و به نظر می‌رسید که توپ به دست او برخورد کرده است. بازیکنان بایرن معتقد بودند یک پنالتی باید به سود آنها اعلام شود اما بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور تصمیم اولیه خود را تایید کرد و بازی ادامه پیدا کرد.

دو دقیقه بعد سانتر توماس تولر با ضربه سر شیرجه‌ای سادیو مانه می‌رفت به گوشه دروازه فرایبورگ بچسبد اما فلکن سنگربان این تیم با حرکتی تماشایی با دست راست خود توپ را در دو ضرب مهار کرد تا مانه نتواند از توپ برگشتی استفاده کند.

پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام

اما در دقیقه 70 زومر بود که دروازه بایرن و برتری‌اش را حفظ کرد. پرتاب اوت دستی بلند فرایبورگ توسط کوبلر با ناتوانی بازیکنان بایرن برای دفع توپ همراه شد و هولر توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد. پاوارد توپ را به شکلی غیرمطمئن دفع کرد تا سالایی با یک والی دروازه را نشانه بگیرد ولی یان زومر با حرکتی تماشایی دروازه‌اش را نجات داد.

در دقایق پایانی کیمیش برای دومین بار در طول بازی به نقطه کرنر رفت تا توپ را برای تیمش ارسال کند. سانتر کیمش توسط بازیکنان فرایبورگ دفع شد اما دیویس توپ برگشتی را تصاحب کرد و از فاصله 20 متری شوتی به سمت دروازه فلکن شلیک کرد اما درحالیکه توپ از دروازه‌بان فرایبورگ عبور کرده بود با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

بازی در نهایت با حساب 1-0 به سود بایرن به پایان رسید تا شاگردان توخل با این پیروزی 58 امتیازی شده و همچنان در صدر جدول بوندس‌لیگا بمانند.

پیروزی شیرین بایرن مونیخ با طعم انتقام

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج