۱۳۰۱۱۶۵
۴۲۶۳
۴۲۶۳
پ

مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!

لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با ۷۰۲ گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.

ورزش سه: لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با ۷۰۲ گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.

چند ماهی از جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و انتقال این ستاره پرافتخار به النصر و در واقع مهاجرت او از اروپا به آسیا گذشته و هنوز رقابت بین این بازیکن و لیونل مسی ادامه دارد. ستاره آرژانتینی بعد از فتح جام جهانی روزهای سختی را با لباس پاری سن ژرمن سپری کرده و حتی چندین بار از سوی هواداران این تیم هو شد. ناکامی در برتری مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان شرایط را برای لیونل مسی در پاریس دشوار کرد و اخباری در مورد جدایی او در پایان فصل شنیده می‌شود. اما به هر حال این ستاره بزرگ امشب یک رکورد دیگر را به نام خود کرده و به بهترین گلزن اروپایی در رده باشگاهی تبدیل شد. مسی دروازه نیس را باز کرد و با ۷۰۲ گل در صدر جدول این رده بندی قرار گرفت.

در دقیقه ۲۶ این دیدار بود که نونو مندز از سمت چپ صاحب توپ شده و با ارسالی زمینی لیونل مسی را در مرکز محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این ستاره آرژانتینی با ضربه‌ای دقیق به طاق دروازه، موفق به زدن گل اول تیمش شد. بدین ترتیب حالا لیونل مسی در رقابت‌های اروپایی موفق به زدن ۷۰۲ گل شده و از رکورد ۷۰۱ گل کریستیانو رونالدو عبور کرد.

مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!
مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!
مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!
مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!
مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!

جالب اینجاست ستاره آرژانتینی در 841 و رونالدو در 949 بازی موفق به خلق چنین رکوردی شده بودند و در حقیقت لیونل مسی 108 بازی زودتر به رکورد رقیب پرتغالی خود رسید. مسی در این دیدار موفق شد پاس گل دوم تیمش برای سرخیو راموس را نیز ارسال کند و شب درخشان خود را تکمیل کند. لیونل مسی با گلزنی و ارسال پاس گل برابر نیس با 702 گل و 298 پاس گل، به رکورد 1000 تاثیرگذاری بر روی گل در رده باشگاهی رسید.

مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!
مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!
مسی زندگی را برای رونالدو جهنم کرد!

اما علی‌رغم این رکورد فوق العاده نیز به نظر می‌رسد لیونل مسی چندان از شرایط خود در پاریس راضی نیست و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در پایان فصل، احتمال جدایی این ستاره بزرگ در فصل تابستان وجود دارد. لیونل مسی امیدوار است بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان و در صورت قطعیت تصمیم بر جدایی، با فتح لیگ فرانسه و خاطره‌ای خوش این کشور را ترک کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج