۱۳۰۱۲۷۷
۱۲ نظر
۱۰۳۵۷
۱۲ نظر
۱۰۳۵۷
پ

رونمایی از حکم فیفا علیه استقلال

بعد از ماجرای کنار گذاشته شدن استقلال از آسیا حالا صحبت از مهلت این باشگاه تا ۳۱ فروردین برای پرداخت طلب استراماچونی است و عنوان شده در صورتی که آنها نتواند در این تاریخ طلب وی را بدهد از پنجره نقل و انتقالات محروم و حتی با کسر امتیاز مواجه خواهد شد

خبرگزاری آنا: بعد از ماجرای کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل عدم پرداخت مطالبات آندره ا استراماچونی اتفاق افتاد (البته وزیر ورزش معتقد است هنوز در این زمینه فرصت باقی مانده) حالا صحبت از مهلت اندک این باشگاه تا تاریخ ۳۱ فروردین برای پرداخت طلب این مربی ایتالیایی است وعنوان می‌شود در صورتی که استقلال نتواند در این تاریخ طلب استراماچونی را بدهد این باشگاه  از پنجره نقل و انتقالات محروم شده و حتی با کسر امتیاز مواجه خواهد شد اما طبق اسنادی که خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا به آن دست پیدا کرده استقلال در تاریخ اشاره شده یعنی ۳۱ فروردین نه با مشکل محرومیت از نقل و انتقالات مواجه می‌شود و نه با خطر کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

در رایی که فیفا پیرامون مطالبات آندره ا استراماچونی صادر کرده صراحتا مشخص شده که از زمان ابلاغ رای باشگاه استقلال ۳۰ روز فرصت دارد تا مطالبات را پرداخت کند اما اگر هر کدام از طرفین ( مربی یا باشگاه) درخواست گرندز رای یا جزئیات کنند فرصت ۳۰ روزه باطل و معلق می‌شود.

با این شرایط این سوال ایجاد می‌شود که استقلال برای فرار از کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات تا چه زمانی فرصت دارد مطالبات استراماچونی را پرداخت کند؟ این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فیفا جزئیات قرارداد را به باشگاه استقلال ابلاغ کند و از آن تاریخ باشگاه استقلال فرصتی ۲۱ روزه برای اعتراض به رای و در نهایت فرصتی ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات این مربی دارد. بعد از اینکه باشگاه استقلال روز اول فروردین رای فیفا را ابلاغ کرد بلافاصله یک روز بعد یعنی در تاریخ دوم درخواست گرندز یا جزئیان رای را انجام داد و فیفا هم تا امروز جزئیات قرارداد را به باشگاه استقلال ارسال نکرده است.

با این شرایط اینکه عنوان می‌شود باشگاه استقلال تا ۳۱ فروردین فرصت پرداخت مطالبات استراماچونی را دارد صحت ندارد و این باشگاه از روزی که فیفا رای را ابلاغ کند بیش از ۵۰ روز فرصت دارد تا مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کند.

در صفحه ۳ و ۴ رای فیفا که برای استراماچونی به باشگاه استقلال ارسال شده تمام موارد اشاره شده که عینا به همراه ترجمه در خبرگزاری آنا منتشر می‌شود:

رونمایی از حکم فیفا علیه استقلال

رونمایی از حکم فیفا علیه استقلال

رونمایی از حکم فیفا علیه استقلال

(ترجمه صفحه ۳)

۱- باشگاه استقلال مسئول عدم رعایت کامل حکم صادر شده توسط دادگاه داوری ورزش در ۱۱ اوت ۲۰۲۲ (مرجع CAS ۲۰۲۱/A/۷۹۲۸) شناخته شد.

۲- باشگاه استقلال موظف است به آقای آندره آ استراماچونی به شرح زیر پرداخت کند: 

الف) ۱,۳۵۴,۹۹۹,۹۴ یورو خالص به عنوان غرامت نقض قرارداد به اضافه بهره ۵٪ در هر سال  از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۰؛ 

ب) ۷۰۰۰ فرانک برای هزینه های قانونی  انجام شده در ارتباط با روند داوری

۳- مهلت نهایی ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ این رای به باشگاه استقلال داده می شود که در آن مبلغ(های) بدهی پرداخت شود. با انقضای مهلت نهایی فوق الذکر و در صورت عدم رعایت کامل  مفاد رای در دوره مقرر شده، ممنوعیت ثبت نام بازیکنان جدید ( محرومیت نقل و انتقالاتی) تا زمان پرداخت کامل مبلغ صادر می شود.

 ۴- باشگاه استقلال به پرداخت ۳۰۰۰۰ فرانک جریمه محکوم شد.

۵- مبلغ جریمه می بایست حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ این رای پرداخت شود.

رونمایی از حکم فیفا علیه استقلال

 

(ترجمه صفحه ۴)

نکات مربوط به بندهای رای

ارکان قضایی ممکن است جزئیات رای را ابلاغ ننمایند و تنها به ابلاغ بندهای رای بسنده کنند. طرفین ۱۰ روز از ابلاغ این رای فرصت دارند که جزئیات رای را درخواست نمایند و در صورت عدم درخواست، رای نهایی و لازم الاجرا خواهد بود (باشگاه استقلال در روز دوم فروردین درخواست جزئیان را انجام داد)

نکات مربوط به پرداخت مبلغ بدهی:

باشگاه استقلال و همچنین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران موظف است هرگونه پرداخت را به دبیرخانه کمیته انضباطی فیفا اعلام  و رسید مربوطه را ارسال نماید.

نکات مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی:

ممنوعیت ثبت نام ذکر شده در بند۳ این رای به صورت خودکار در سطح ملی و بین المللی  توسط فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و فیفا، بدون اینکه رای دیگری ازکمیته انضباطی فیفا یا دبیرخانه اش ابلاغ یا صادر شود، اجرا خواهد شد. در این مورد به فدراسیون فوتبال ایران یادآور میشود که رای فوق را اجرا کرده و شواهد اجرای محرومیت نقل ووانتقالاتی در سطح ملی را برای ما ارسال نماید. در صورت عدم اجرای رای، محرومیت های احتمالی ( اخراج از مسابقات فیفا) توسط کمیته انضباطی فیفا اعمال خواهد شد.

 

محرومیت نقل و انتقالاتی شامل تمام تیم های فوتبال استقلال، چه بزرگسالان و چه رده های پایه را شامل خواهد شد.

باشگاه استقلال تنها در صورت پرداخت کامل مبلغ بدهی به طلبکار، می‌تواند اقدام به ثبت بازیکنان جدید نماید.

علاوه بر جریمه محرومیت نقل و انتقالاتی، در صورت تداوم عدم پرداخت تا ۳ پنجره نقل و انتقالاتی پشت سر هم، ممکن است جرایم دیگری مانند کسر امتیاز و یا سقوط به یک رده پایین تر  شامل باشگاه استقلال شود.

نکات مربوط به جریمه فیفا

اعلام شماره حساب فرانکی و یا دلاری فیفا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر پرسپولیس بود روز اول محرم میشد هرچند دوچرخه ها پارتی دارن

      پاسخ ها

      • مهدی وحیدی

        به به چه حکمی . دلم خنک شد

    • پرویز

      دولت پولش میده

    • ناشناس

      سجادی کیسه کش

    • ناشناس

      افتضاح سردار آجورلو و فتح الله

    • ناشناس

      پول کالدرون و برانکو و.... را بابا مسعود داد

    • ناشناس

      حکومت ۸۰٪ رم میده

    • وحید

      نه دیگه ما تاجیا مث بابا مسعود نداریم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        واقعا راست گفتي ديگه بابامسعود نداريد.بابامسعودتون پاشد رفت مقر كنفدراسيون بدهي رو پرداخت كرد ولي باباحميدتون حوصله اين كارا رو نداره.خخخخخ

      • اکبر

        چقدر پر رو هستن این کیسه ها ... هم میخوان کلی بازیکن گرون بخرن هم مربی خارجی داشته باشن هم دولت بدهی هاشونو بده باقی تیما هم صبح تا شب حسابشون مسدود باشه بابت بدهی

      • امیر

        تا دیروز میگفتن حاج فتل رو میخوایم حالا اونم اومده گند زده اولش هم پول خودشو که قبلا برداشته بود دوباره برداشته میگن وزارت چرا کمک نمی کنن چند بار بهتون پول بدن دوبار پول دادن پول قایدی رو میدادین اگر به پرسپولیس دادن که ندادن اگر میدادن که از پمجره محروم نمیشد ولی حالا گیر یم دادن خب یکبار دادن اونها هم پرداخت کردن مثل مدیران شما که نخوردن.

    • پرسپولیس قهرمان آسیا

      کیسه سوراخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج