۱۳۰۱۳۰۹
۱۸۵۷
۱۸۵۷
پ

شمارش معکوس برای جدایی فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده با توجه به اتفاقات اخیر به زودی از استقلال جدا خواهد شد.

خبرآنلاین: باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر حاشیه‌های زیادی داشته و پرداخت نشدن مطالبات آندرا استراماچونی اوضاع این تیم را بحرانی کرده است. حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و پرداخت نشدن مطالبات اعضای این باشگاه باعث بروز اختلافاتی بین بازیکنان و کادر فنی با مدیریت شده و دو طرف در روزهای اخیر علیه هم صحبت کرده‌اند. در این میان ساپینتو و چند بازیکن قدیمی استقلال به شدت از رفتارهای علی فتح‌الله‌زاده و نوع مدیریت او عصبانی هستند و معتقدند او نمی‌تواند مشکلات این باشگاه را حل کند.

اتفاقات اخیر باشگاه شده علی فتح‌الله‌زاده به روزهای پایانی مدیریت خود در استقلال برسد و با وجود ابقای او در جلسه قبلی هیات مدیره، تغییر در مدیریت آبی‌ها قطعی شده و ظرف ۲۴ ساعت آینده این اتفاق رخ خواهد داد تا حداقل تنش‌ها در باشگاه کم شود. با این حال حتی در صورت تغییر مدیرعامل هم مشکلات مالی استقلال به قوت خود باقی است و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود. از طرفی با توجه به صحبت‌های حسین قربان‌زاده برای انتخاب مدیرعامل جدید باید آگهی داده شود و مجمع برگزار شود که این یک موضوع زمانبر است و حداقل یک ماه نیاز دارد. همین موضوع باعث شده بحث انتخاب سرپرست موقت به جای فتح‌الله‌زاده مطرح شود و در این بین چند گزینه هم وجود دارد.

شمارش معکوس برای جدایی فتح‌الله‌زاده

در چند هفته اخیر که بحث جدایی فتح‌الله‌زاده جدی بوده نام‌هایی مثل احمد سعادتمند اطراف باشگاه استقلال مطرح شده که قبلا هم سابقه حضور در این تیم را داشته و تلاش‌هایی برای بازگشت دوباره انجام داده‌اند. با این حال مشکل اصلی در خصوص این افراد مدل مدیریتی پوپولیستی آن‌هاست که در گذشته شکست خورده و وزارت ورزش نظری روی آن‌ها ندارد. از طرفی آن‌ها علاقه‌ای به حضور موقت ندارند و به دنبال مدیرعاملی هستند. سازمان خصوصی‌سازی اما به دنبال یک فرد برای دوران گذار است تا در ادامه مدیرعامل جدید با حضور سه فرد حقوقی، مالی و اقتصادی در هیات مدیره و دو فرد فنی و مدیر انتخابی وزارت ورزش انتخاب شود.

همین موضوع باعث شده بحث انتخاب سرپرست مطرح شود. در حال حاضر برای انتخاب سرپرست ترجیح بر انتخاب کسانی است که اکنون داخل باشگاه هستند و چند معاون فعلی شانس این موضوع را دارند. در بین معاونین نام علی امیری که ارتباط نزدیکی با تیم فتح‌الله‌زاده دارد مطرح شده است. فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه هم بدش نمی‌آید به سرپرستی برسد اما نکته مهم در خصوص او این است که فرد حقوقی بوده و شناخت بالایی از باشگاه ندارد. از طرفی او بابت قراردادها ابتدای فصل و چند پرونده حقوقی مورد انتقاد قرار دارد. سعید فتاحی هم که از استقلال جدا شده و در زمان آجورلو معاون اجرایی بود یکی دیگر از گزینه‌های فعلی است. او در تیم مذاکره‌کننده با ساپینتو هم حضور داشت و سابقه کار در سازمان لیگ را هم دارد. افرادی چون علی خطیر هم شاید گزینه باشند ولی او هم شانس بالایی با توجه به اتفاقات اخیر ندارد.

نکته مهم در خصوص سرپرست انتخابی این است که بتواند از طریق قراردادهای اسپانسری و تبلیغ روی پیراهن درآمدزایی کند و مشکلات مالی این فصل را مرتفع بسازد. از طرفی بحث اسپانسر فصل بعد و زنده کردن طلب‌های دلاری استقلال در فیفا و AFC هم نکته مهم دیگری است که هنوز دریافت نشده و در شرایط فعلی می‌تواند به کمک این باشگاه بیاید. در حال حاضر بحث طلب استراماچونی هنوز مطرح است و پرداخت نشدن آن می‌تواند بحران جدیدی بسازد.

شمارش معکوس برای جدایی فتح‌الله‌زاده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج