۱۳۰۱۵۲۱
۳۲۳۲
۳۲۳۲
پ

یحیی دست از این کارش در پرسپولیس بردارد

پیشکسوت سرخ ها گفت: ۳امتیاز دیدار با مس کرمان قبل از دربی خیلی مهم است و باید بازیکنان به آب و آتش بزنند تا پرسپولیس همچنان در کورس قهرمانی بماند

همشهری آنلاین: ضیاء عربشاهی ، درباره پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: ملوان تیم گردن کلفت و بازیکنان‌شان از نظر فیزیکی خیلی خوب هستند. این تیم تا دقیقه ۳۰ بازی از جلو پرسپولیس را خیلی خوب پرس کرده بود که گلی رد و بدل نشد. ولی در ادامه بازی با دوندگی، جابجایی، پاس‌های تک‌ضرب و خلاقیت فردی بازیکنان پرسپولیس، ملوان از حالت دفاعی خارج شد و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس خاتمه یافت. پرسپولیس مقابل ملوان روان‌تر و با برنامه‌تر از بازی‌های قبلی بازی کرد و نشان داد که عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و مس کرمان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر عنوان کرد: ۳ امتیاز دیدار با مس کرمان قبل از دربی خیلی مهم است و باید بازیکنان به آب و آتش بزنند تا پرسپولیس همچنان در کورس قهرمانی بماند. بازیکنان ۳ اخطاره پرسپولیس نباید بی‌محبا روی بازیکنان حریف خطا بکنند تا کارت زرد بگیرند و بازی دربی را از دست بدهند. بازیکنان باید با قدرت بدنی بالا توپ را از حریف‌شان بگیرند و به فکر فوتبال درگیرانه نباشند. بازیکنان پرسپولیس باید از جلو تیم حریف را پرس کنند تا مدافعان و هافبک‌ها فضای پشت سر یکدیگر را پوشش بدهند.

*گل‌محمدی باید در دربی دست از احتیاط بردارد

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار دربی تصریح کرد: بازی با استقلال ۶ امتیازی است و یحیی گل‌محمدی باید دست از احتیاط بردارد با ۲ مهاجم مقابل استقلال بازی کند. پرسپولیس بازیکنان خلاق و گلزن زیادی دارد که در محوطه جریمه حریف گره بازی را باز کنند تا در نهایت نتیجه دلخواه را از بازی دربی بگیریم. وینگر چپ و راست و مهاجم خوب ایرانی در ترکیب تیم داریم که همه می‌توانند در مواقع لزوم گره‌گشا باشند.

وی ادامه داد: مهدی عبدی و آل کثیر را بیشتر از دیاباته و پریرا قبول دارم؛ گل‌محمدی باید بیشتر به این دو مهاجم در محوطه جریمه بها بدهد و وینگرهای چپ و راست داخل‌تر بیایند، چون هافبک‌های خلاق وسط و دفاعی خوبی مثل؛ میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی دارد. اگر گل‌محمدی در دیدارهای باقی مانده شجاعانه ارنج و کوچ کند، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

*حذف استقلال از آسیا به فوتبال ایران لطمه خواهد زد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه باخت سپاهان مقابل تراکتور به نفع پرسپولیس بود، تاکید کرد: سپاهان از نظر مدیریتی و بازیکن قوی است ولی در دیدار با تراکتور بازی خودش را واگذار کرد و این باخت خیلی به نفع پرسپولیس شد.

عربشاهی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان گفت: حیف است استقلال با این همه هوادار به این شکل حذف شود و مدیرانش حواس‌شان به هواداران نباشد و باعث رنجش آنها شوند. این هواداران هستند که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند و تیم‌شان را تشویق و حمایت می‌کنند، درست نیست که به خاطر مقداری پول از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. از همه مهمتر حذف استقلال از آسیا به فوتبال ایران لطمه خواهد زد.

*مافیای فوتبال حتی اجازه نمی‌دهد تیم ملی نتیجه بگیرد

وی در مورد آینده تیم ملی فوتبال ایران و شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یادآور شد: باید فدراسیون فوتبال بستر مناسب و لازم را برای امیر قلعه‌نویی فراهم کنند و همان زیرساختی که برای مربی خارجی مهیا کردند در اختیار مربی ایرانی هم قرار دهند. قلعه‌نویی مربی خوبی در فوتبال ایران است، اما فراز و نشیب‌های زیادی در سال‌های اخیر داشته است.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ایران مافیا وجود دارد و حضور مافیا باعث شده تا فوتبال‌مان ضربه بخورد. برخی از مافیا در پشت پرده هستند که اجازه نمی‌دهند حتی سرمربی تیم ملی کار خودش را به نحو احسن انجام دهد و نتیجه بگیرد. از مافیای فوتبال می‌خواهم که به دنبال منفعت خودشان نباشند تا تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج