۱۳۰۱۶۳۷
۳۱۸۵
۳۱۸۵
پ

ساپینتو جانشین یامگا و سیلوا را تعیین کرد

با نگاهی به اتفاقات دیدار قبلی استقلال مقابل آلومینیوم اراک مشخص می شود دو بازیکن اصلی این تیم در ترکیب ثابت مقابل هوادار به میدان نمی‌روند.

خبرورزشی: رافائل سیلوا و کوین یامگا دو مدافع میانی و راست تیم استقلال در دیدار قبلی مقابل آلومینیوم اراک با دریافت کارت زرد ۴ اخطاره و از همراهی استقلال در بازی بعد محروم شدند.

غیبت این دو بازیکن در خط دفاعی باعث می‌شود تا این تیم به اجبار ۵۰ درصد ترکیب چهار نفره خط دفاعی اش را در بازی بعد تغییر بدهد. به همین منظور قرار است به جای رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی محمدحسین مرادمند که در دقایق پایانی بازی مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت از ابتدا کنار عارف غلامی حضور پیدا کرده و مقابل هوادار به میدان برود.

همچنین به جای کوین یامگا در دفاع راست صالح حردانی مقابل حریف بعدی استقلال به میدان می‌رود. این بازیکن نیز در مصاف مقابل آلومینیوم اراک از دقیقه ۷۰ به جای جعفر سلمانی به میدان آمد تا ۲۰ دقیقه در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

از اردوی تیم استقلال خبردار شدیم سرمربی استقلال در فاصله پنج روز تا دیدار بعدی استقلال قصد دارد از این دو بازیکن در تمرینات تاکتیکی بهره مند شده و آنها را در دیدار روز شنبه هفته آینده به میدان بفرستد.

بازی بعدی استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۳۰ روز شنبه ۲۶ فروردین در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج