جاباما
۱۳۰۱۶۶۴
۱۴۶۲
۱۴۶۲
پ

برادران گرایی در میان ستاره‌های هم‌خانواده کشتی جهان

اتحادیه جهانی به انتشار عکس‌هایی از تعدادی از ستارگان کشتی جهان که از یک خانواده هستند پرداخت که در میان آنها برادران گرایی نیز دیده می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: همزمان با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، صفحه اینستاگرامی اتحادیه جهانی به معرفی تعدادی از قهرمانان و ستاره‌های کشتی جهان که با هم برادر و یا خواهر هستند پرداخته و از مخاطبان خود خواسته محبوب‌ترین خواهرها و یا برادرهای کشتی جهان را انتخاب کنند.

برادران گرایی در میان ستاره‌های هم‌خانواده کشتی جهان

اولین عکس مربوط به محمدعلی و محمدرضا گرایی است که از سال 2020 تا امروز همزمان با هم عضو تیم ملی کشتی فرنگی بوده و از مدعیان جدی دو وزن 67 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان محسوب می‌شدند.

در المپیک 2020 توکیو، محمدرضا گرایی موفق به کسب نشان طلا شد و برادر بزرگتر محمدعلی که نمایشی تماشایی را در این رقابت‌ها داشت، دستش از مدال کوتاه ماند. در مسابقات جهانی 2021 نروژ هم محمدرضا صاحب نشان طلای جهان شد و محمدعلی به نشان برنز رضایت داد.

در پیکارهای جهانی 2022 صربستان نیز هر دو عضو تیم ملی فرنگی بودند که محمدرضا گرایی نایب قهرمان جهان شد و محمدعلی مدال نگرفت.

خواهران کاوایی، برادران لورینچ، خواهران ژومانازاروا، برادران نِمِس، برادران اوتوگورو، خواهران گودینز، برادران بیسلطانوف و برادران اِسترکنبورگ از جمله قهرمانانی هستند که با هم نسبت خانوادگی دارند و اتحادیه جهانی کشتی عکس‌هایی از آنها را منتشر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج