اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۱۸۰۳
۱۳۸۸
۱۳۸۸
پ

تغییرات احتمالی در خط دفاعی استقلال در‌برابر هوادار

تیم فوتبال استقلال از هفته بیست‌و‌ششم رقابت‌های لیگ برتر شنبه هفته آینده درحالی مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد که برای این دیدار دو بازیکن کلیدی و خارجی آبی‌ها به‌خاطر محرومیت غایب هستند که به‌نظر می‌رسد همین موضوع سرمربی پرتغالی این تیم را با مشکلاتی نیز مواجه خواهد کرد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال از هفته بیست‌و‌ششم رقابت‌های لیگ برتر شنبه هفته آینده درحالی مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد که برای این دیدار دو بازیکن کلیدی و خارجی آبی‌ها به‌خاطر محرومیت غایب هستند که به‌نظر می‌رسد همین موضوع سرمربی پرتغالی این تیم را با مشکلاتی نیز مواجه خواهد کرد. البته در غیاب سیلوا و یامگا دو بازیکن برزیلی و فرانسوی استقلال به‌طور حتم ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان، تغییر سیستم نخواهد داد و با همان سیستم همیشگی و احتمالا نفرات قبلی در خط میانی و حمله، تیمش را ارنج خواهد کرد، اما اینکه در فاز دفاعی چه بازیکنانی از ابتدا در این دیدار برای استقلال به میدان بروند محل ابهام قرار دارد و تا روز مسابقه احتمالا مشخص نخواهد شد که در این خصوص چه در سر ساپینتو و دستیارانش می‌گذرد.

با همه این تفاصیل، با وجود آنکه بسیاری از منابع خبری از بازگشت محمدحسین مرادمند در غیاب سیلوا به ترکیب اصلی به‌عنوان زوج خط دفاعی عارف غلامی در این دیدار خبر می‌دهند، اما پیش از این و در شرایط مشابه زمانی که مدافع برزیلی روی نیمکت انتقال پیدا کرد، روزبه چشمی جایگزین این بازیکن شده و این احتمال وجود دارد که باز هم در دیدار با هوادار، چشمی به‌جای سیلوای محروم به میدان رفته و این‌بار هم فرصت به مرادمند نرسد. هر‌چند در گذشته محمد‌حسین مرادمند که یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال در نیم‌فصل اول سال گذشته بود، هنوز به‌شرایط آمادگی مطلوب نرسیده بود و به همین دلیل نیز سرمربی آبی‌پوشان ریسک نکرده و چشمی را جایگزین سیلوا کرده بود، اما حالا و با بازگشت مرادمند به لیست آبی‌پوشان در دیدار هفته گذشته مقابل آلومینیوم این موضوع نوید‌بخش آن است که مدافع مستحکم استقلال به شرایط بازی رسیده و ساپینتو می‌تواند در این بازی پیش‌دربی به مرادمند اطمینان کند‌.

البته برای حل معادلات خط دفاعی ابتدا باید گره خط میانی گشوده شود، جایی که در اراک با حضور بازیکنانی مانند مهری، رضاوند و نیک‌نفس نیز کار آبی‌ها درآمده و استقلال با این ترکیب در خط میانی موفق عمل کرد. این در‌حالی است که رضاوند همچنان از ناحیه مچ پا مصدوم است و با بازگشت چشمی و مهدی‌پور این بازیکن نیز شانس کمی برای همراهی استقلال در دیدار با هوادار ندارد‌.

با این حال اگر ساپینتو نخواهد به ترکیب تیم برنده حداقل در خط میانی دست بزند چشمی و مهدی‌پور از ترکیب خط میانی استقلال در دیدار شنبه‌شب بیرون مانده، اما همان‌طور‌که نوشتیم این شانس برای چشمی محفوظ است که بتواند در خط دفاعی استقلال را در این بازی حساس به‌منظور عقب‌نماندن از کورس قهرمانی و یا حتی رسیدن به صدر جدول همراهی کند.

گفتنی است تا پیش از محرومیت مهری مقابل ذوب‌آهن، سرمربی استقلال ترجیح می‌داد از مثلث رضاوند، مهری و چشمی در دیدارهای تیمش به‌عنوان یک رکن غیر‌قابل‌تعویض برای پیشبرد اهدافش استفاده کند که اتفاقا استقلال با این ترکیب نیز موفق عمل کرده بود، اما از دیدار ذوب‌آهن به بعد به‌خاطر محرومیت استقلالی‌ها میانه زمین این تیم دچار تغییر و تحولاتی شده است. با این حال این تیم باز هم موفق عمل کرد و رقبایش را شکست داد تا مشخص شود در سیستم ساپینتو هر‌بازیکنی به میدان برود می‌تواند در‌قالب این سیستم موفق باشد‌.‌ همچنین در غیاب یامگا به‌نظر می‌رسد بدون‌هیچ حرف‌و‌حدیثی صالح حردانی به‌سمت راست خط دفاعی برگشته و یک‌بار دیگر بعد از مدت‌ها از ابتدای مسابقه در این جناح تیمش را همراهی کند.

به‌نظر نمی‌رسد ساپینتو در غیاب دو مهره کلیدی خود از لحاظ ساختار و سیستم، تیمش را با تغییرات آنچنانی مواجه کند و فقط در این بین باز هم بازیکنان عوض خواهند شد‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج