جاباما
۱۳۰۱۹۱۵
۳۳۶۹
۳۳۶۹
پ

کوین یامگا هم از استقلال جدا می‌شود؟

لابه لای اخبار تلخ این روزهای باشگاه استقلال در ارتباط با حذف این تیم از آسیا خبر جدایی ستاره فرانسوی این تیم هم به اخبار قبلی اضافه شد.

خبرورزشی: کوین یامگا هافبک ۲۶ ساله فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم - پس از جدایی از تیم نروژی – به استقلال پیوست تا تیرماه سال جاری با این تیم قرارداد دارد. یامگا که گفته می‌شود همچنان بر سر برخی مسائل مالی به خاطر حق  حقوق خودش و مدیر برنامه هایش با باشگاه استقلال اختلافاتی دارد شخصاً مشکلی با حضور در این تیم نداشته و دوست دارد تا پایان مهلت قراردادش با این باشگاه و کنار هم تیمی هایش در استقلال حضور داشته باشد.

یامگا در طول این فصل ثابت ترین بازیکن استقلال بوده و در همه ۲۵ مسابقه لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و در رقابت های جام حذفی و سوپرجام نیز در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته و از این نظر یکی از مهره‌های اصلی در موفقیت های این فصل استقلال تا به اینجای کار بوده است. اما از باشگاه استقلال حال خبر می رسد مدیربرنامه‌های یامگا پیشنهاداتی برای بازیکن در اختیار دارد که به احتمال زیاد منجر به جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری خواهد شد.

گفته می‌شود یامگا از یک تیم اروپایی و دو تیم حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارد و با توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال و اوضاع نامشخص مدیریتی در این مجموعه مدیر برنامه‌های این بازیکن که از طرف یک آژانس نقل و انتقالات بازیکن با یامگا قرارداد دارد تصمیم گرفته برنامه‌های آینده این بازیکن را برمبنای جدایی از استقلال قرار بدهد. در این بین ساپینتو نسبت به این موضوع همه چیز را به اختیار خود یامگا گذاشته اما به گفته او اگر خودش در استقلال بماند دوست دارد یامگا هم کنار او و تیم استقلال حضور داشته باشد.

قطعاً ظرف دو ماه آینده مسائل مربوط به جدایی یا ادامه همکاری این بازیکن با استقلال شفاف تر مطرح خواهد شد. یامگا در حال حاضر با ۷ گل زده بعد از مهدی قائدی بهترین گلزن این تیم به شمار می‌رود. او فصل گذشته نیز با ده گل زده بهترین گلزن استقلال بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج