جاباما
۱۳۰۲۲۱۶
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

وقتی مرد جنجالی، داور بازی پرسپولیس شد!

این شاید جالب‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین فریم از تمام تقابل‌های پرسپولیس و مس کرمان باشد.

ورزش سه: این شاید جالب‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین فریم از تمام تقابل‌های پرسپولیس و مس کرمان باشد.

 پرسپولیس برای اولین بار در ده سال اخیر راهی کرمان خواهد شد تا با تیم مس کرمان دیدار کند. بسیاری مس کرمان را به دلیل پیشینه و سابقه حضور در لیگ برتر، اصلی‌ترین تیم این استان می‌دانند اما حالا مسی‌ها کاملا پشت سر گل‌گهر و مس رفسنجان قرار گرفته‌اند. با این حال آن‌ها دوباره بعد از یک دهه از پرسپولیس میزبانی خواهند کرد.

آخرین بار پرسپولیس در حالی راهی کرمان شد که علی دایی را روی نیمکت داشت و سیدجلال حسینی به عنوان رهبر داخل زمین این تیم، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. از آن طرف فرزاد حسین‌خانی با موهای بلند خودنمایی می‌کرد و در مراسم ابتدای بازی نیز حضور داشت.

وقتی مرد جنجالی، داور بازی پرسپولیس شد!

نکته جالب اینکه حالا فرزاد به عنوان سرمربی روی نیمکت مس کرمان حضور دارد و سیدجلال در نقش مربی پرسپولیس، پای به زمین خواهد گذاشت تا این دو همچنان نقشی پررنگ در بازی پرسپولیس - مس داشته باشند.

تیم داوری بازی ده سال پیش نیز نکات جالبی را در خود دارد. احمد صالحی داور بازنشسته که حالا کاملا از فوتبال کناره گرفته در نقش داور یک حضور داشت و در اتفاقی جالب، سعید فتاحی به عنوان داور چهارم حاضر بود.

سعید فتاحی که سال‌ها در نقش کمک داور بازی‌های لیگ برتر را پرچم می‌زد، در یکی از آخرین بازی‌های قضاوتش به عنوان داور چهارم این بازی تاریخی نقش آفرینی کرد.

فتاحی در ادامه وارد بدنه مدیریتی سازمان لیگ شد و به عنوان رئیس کمیته مسابقات نیز سال‌های پرماجرایی را پشت سر گذاشت و از جمله چهره‌های خبرساز فوتبال ایران بود. او حتی در نقش معاونت به استقلال و اخیرا فولاد هم رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج