اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۲۶۵۴
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

کنایه جنجالی مورایس به استقلال و پرسپولیس

ژوزه مورایس گفت: انتظارات از این بازی زیاد است و انتظار بازی خوبی خواهیم داشت، تمرکز ما بر روی کیفیت کار خودمان است.

همشهری آنلاین: ژوزه مورایس گفت: انتظارات از این بازی زیاد است و انتظار بازی خوبی خواهیم داشت، تمرکز ما بر روی کیفیت کار خودمان است.

  ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: در مورد بازی با مس رفسنجان، در طول هفته تمام تلاش خود را کردیم تا آماده این بازی شویم و انتظارات بسیاری بر روی این بازی است چرا که بازی است که در خانه و در مقابل هواداران تیم و در برابر تیم خوب مس رفسنجان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ وقت من فکر نمی‌کنم که کلا کار ساده‌ای را داشته باشم، تیم حریف تیم خوبی است و فکر می‌کنم یک بازی رقابتی باشد، می‌دانیم که انتظارات از این بازی زیاد است و انتظار بازی خوبی خواهیم داشت، تمرکز ما بر روی کیفیت کار خودمان است.

مورایس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص رقابت‌ تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی، بیان کرد: نمی‌توانم جواب دهم چون نمی‌توانم حدس بزنم، بازی‌های لیگ ۳۰ بازی است و تاکنون ۲۵ ‌بازی کردیم و پنج بازی یا ۱۵ امتیاز دیگر باقی‌ مانده و فقط می‌شود گفت که آخر فصل با امتیازهایی که تیم‌ها کسب کردند، کدام قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان افزود: ما گل سرسبد نیستم و بیرون از این حاشیه‌ها هستیم چون اگر گل سرسبد بودیم در یک بازی دو پنالتی برای‌مان می‌گرفتند.

سرمربی سپاهان در خصوص کیفیت توپ مسابقات لیگ برتر گفت: این یک سوال جدید برای ما بود. من حرف زیادی برای گفتن ندارم، چرا که مسئولیت آن با فدراسیون و سازمان لیگ است و فکر می‌کنم بیشتر در بوندسلیگا از این برند توپ استفاده کرده‌اند. بازی فوتبال باید جذاب باشد و نکته مثبت این است که همه از این توپ استفاده می‌کنند. وقتی همه از این توپ استفاده می‌کنند، ما نمی‌توانیم هیچ اعتراضی داشته باشیم، چون منصفانه و بین همه یکسان است اما تا جایی که من دیده‌ام در کشورهای دیگر معمولا در جام حذفی و لیگ برتر از دو برند متفاوت استفاده می‌کردند اما اینجا یکسان است. اما مهم این است که همه از یک برند استفاده می‌کنند.

او در پایان در خصوص تاثیر حضور هواداران در استادیوم برای مسابقه فردا گفت: هواداران  همیشه خیلی مهم هستند. بازی خانگی، مسابقه‌ای که تیم‌ها به خاطر حضور هواداران سعی بر این دارند که بازی خوبی ارائه بدهند و انرژی و حمایتی که از طرف هواداران برای ما وجود دارد، کمک می‌کند بازیکنان بتوانند برخی مشکلات را هم برطرف کنند. در لیگ دیده‌ام که در برخی از مسابقات، هواداران زیادی آمده‌اند اما در بازی گذشته، حمایت خیلی خوبی از هواداران دیدم و حتی بازی جام حذفی که در نقش جهان داشتیم هم همین‌طور بود. امیدوارم فردا هم حمایت خیلی خوبی از هواداران ببینیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج