۱۳۰۲۷۲۹
۳۰۲۴
۳۰۲۴
پ

شرط عجیب فرزندان شکیرا علیه پدرشان

به نظر می‌رسد فرزندان جرارد پیکه در یک موضوع مهم با او اختلاف نظر دارند.

خبرآنلاین: این روزها شکیرا به همراه دو پسر خود میلان و ساشا زندگی جدیدی را در فلوریدا آغاز کرده است. آن‌ها اوایل این ماه اسپانیا را به مقصد آمریکا ترک کردند و برای شروعی تازه پس از جدایی پر سر و صدای شکیرا و جرارد پیکه آماده شدند. در این بین به نظر می‌رسد که بچه‌های پیکه نمی خواهند با کلارا چیا مارتی وقت بگذرانند.

جوردی مارتین، روزنامه‌نگار اسپانیایی این مسئله را در برنامه Intrusos مطرح کرد. مارتین مدعی شد که بچه‌ها گفتند: «ما نمی‌خواهیم با او باشیم». مارتین هم‌چنین اضافه کرد: «یک شرطی که بچه‌ها به جرارد پیکه تحمیل کردند این بود که او بدون کلارا در میامی با آنها ملاقات کند. بچه‌ها نمی خواهند کلارا را ببینند. آن‌ها گفته‌اند لطفا، ما نمی‌خواهیم در ۱۰ روزی که در میامی سپری می‌کنیم با او باشیم.»

شرط عجیب فرزندان شکیرا علیه پدرشان

مارتین توضیح داد که توافقنامه حضانت شکیرا و پیکه به چه شکلی است. او ادعا کرد که پیکه 10 روز از ماه را دارد که می تواند با پسرانش سپری کند. او همچنین توضیح داد که اگر پیکه به میامی نقل مکان کند، حضانت بچه‌ها بین او و شکیرا به صورت نصف - نسف تقسیم می‌شود. مارتین همچنین معتقد است بچه‌ها از مادرشان حمایت می‌کنند و دیده‌اند که او در یک سال گذشته چقدر رنج کشیده است.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی La Vanguardia، پیکه حضانت فرزندان خود را در تمام تعطیلات مدرسه، از جمله روز شکرگزاری، کریسمس، و تعطیلات بهاری بر عهده دارد. در مورد تعطیلات تابستانی، زمان بچه ها 70 - 30 تقسیم می‌شود و پیکه بیشتر روزها را برای خودش در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج