۱۳۰۲۷۹۹
۱۱۱۶
۱۱۱۶
پ

طیبی: شمسایی بمب انگیزه است

کاپیتان تیم ملی فوتسال معتقد است که بازی با تیم‌ ملی فوتسال ازبکستان به تیم تازه جوان‌شده ایران کمک خواهد کرد.

ایسنا: تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان فردا (یک‌شنبه) در دیداری دوستانه در تهران به مصاف هم می‌روند. حسین طیبی، کاپیتان تیم‌ ملی فوتسال ایران،‌ در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: ممنون از شما که از فوتسال حمایت می‌کنید. خدا را شکر شرایط خوب است و چند روزی است در تیم‌ ملی اردوی خوبی داشتیم و برای بازی با ازبکستان آماده شده‌ایم. ازبکستان تیم خیلی خوبی است و با تیم‌های بزرگی بازی کرده است. این بازی به خاطر اینکه ازبکستان با تیم‌های بزرگ بازی کرده است، به تیم ما که جوان شده است، کمک می‌کند.

او با بیان این که از رسانه‌ها درخواست حمایت از تیم‌ ملی فوتسال را دارد، گفت: فشار زیاد گذاشتن روی این تیم جوان کار را سخت می‌کند.

حسین طیبی در مورد احتمال موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی، بیان کرد: به عقیده من کار کردن با وحید شمسایی هم سخت است، هم خوب؛ سخت به این دلیل که در تمرین با کسی شوخی ندارد و در بیرون از زمین با همه دوست است. نظم و انظباط برای وی خیلی مهم است و هیچ بازیکنی اعم از باتجربه و جوان نمی‌تواند بگوید در اردوی بعدی تیم ملی حضور دارد و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی افزود: وحید شمسایی بمب انگیزه است و خوشحالم با  یکی از الگوهای فوتسال خودم کار می‌کنم. خداراشکر هم پست هستیم و نکاتی را به من منتقل می‌کند که هم‌چنان در حال یادگیری هستم. جوانان تیم ملی هم خیلی علاقمند هستند که از وحید شمسایی یاد بگیرند. درک متقابلی بین وی به عنوان یک بازیکن بزرگ و بازیکنان تیم ملی وجود دارد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این که در جام جهانی می‌توانیم مقام کسب کنیم یا به فینال برویم؟ اظهار کرد: بله از این ظرفیت برخوردار هستیم اما نیازمند برخی ابزارها هستیم. تیم ملی فوتسال ایران واقعا جوان است و به هر تورنمنتی می‌رویم تعدادی جوان دیگر به جمع ما اضافه می‌شود. باید با تیم‌های بزرگ مسابقه برگزار کنیم. حتی در فیفادی که بازی تدارکاتی نداشته‌ایم باید اردوهای خارج از کشور داشته باشیم. به مسابقات با تیم‌هایی نظیر برزیل، اسپانیا و پرتغال نیازمند هستیم.

طیبی ادامه داد: سال سختی پیش رو داریم و باید نگاه فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتسال ویژه باشد چرا که جوانان تیم ملی نیازمند کسب تجربه هستند. لیاقت داریم در فینال جام جهانی حضور پیدا کنیم اما مهم‌ترین مساله برگزاری دیدار تدارکاتی و انجام مسابقه با تیم های بزرگ فوتسال دنیا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج