۱۳۰۲۹۹۴
۳۷۱۹
۳۷۱۹
پ

رحمتی دو بازیکن آلومینیوم را اخراج کرد

دو بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

مهر: دو بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

 حامد بصیری مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص غیبت محمدرضا خلعتبری در تمرینات آلومینیوم اراک اظهار کرد: از روزی که آقای رحمتی سرمربی تیم شده، به همه عوامل تاکید کرده که نظم و انضباط در اولویت قرار دارد. این موضوع را از ابتدای همین فصل به‌صورت مشترک در دستور کار قرار دادیم ولی وقتی تمرینات در سال جدید شروع شد، متاسفانه خلعتبری در تمرینات تیم ما شرکت نکرد و این موضوع را به کادر فنی و سرپرستی تیم هم اطلاع نداد. طبیعتاً سرمربی تیم در اینگونه مواقع تعارف ندارد و به همین علت بعد از مشورت با سایر اعضای کادر فنی او را در اختیار باشگاه قرار داد.

مربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص غیبت سجاد آقایی در بازی‌های این تیم تاکید کرد: امسال یکی از اهداف کادر فنی با توجه به هدف‌گذاری باشگاه استفاده از جوان‌ها در ترکیب تیم بود، طبیعتاً روی سجاد آقایی، مجتبی فخریان، محمدرضا شکیب‌خو و خیلی از بازیکنان دیگر به‌عنوان بازیکنان بازیکن جوان تیم حساب کردیم و دیدید که در همین دو بازی گذشته فخریان مقابل استقلال و نساجی برای ما بازی هم کرد، اما آقایی در ابتدای فصل مصدوم و مدتی از تمرینات دور شد. بعد از بهبودی او به تمرینات برگشت و اتفاقاً از او استفاده هم کردیم و برای ما در دور رفت مقابل نساجی گل هم زد، اما به یکباره در مهم‌ترین و حساس‌ترین مقطع فصل که اردوی خارجی نیم‌فصل بود، او مشکل خروجی پیدا کرد و در تمرینات پرفشار ۱۰ روزه ترکیه غایب بود.

بصیری افزود: طبیعتاً وقتی بازیکنی از چرخه تمرینات پرفشار دور باشد، بازیکنان آماده دیگر جای او را خواهند گرفت و حتی حرفه‌ای هم نیست که بازیکن بدون تمرین گروهی به ترکیب تیم راه پیدا کند. با این وجود نگاه کادر فنی به او مثبت بود، اما آقایی چند مورد انضباطی داشت که آخرین آن هم به قبل از سفر تیم به قائم‌شهر بر می‌گردد. او در حالی که تیم مشغول آماده‌سازی بود، حرکتی کرد که اگر کادر فنی و در راس آن مهدی رحمتی با آن برخورد نمی‌کرد، قطعاً خیلی‌ها خرده می‌گرفتند چرا با کسی که بی‌انضباطی کرده برخورد صورت نگرفت. در هر صورت آقایی فعلاً در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است تا در مورد وی تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج