۱۳۰۳۰۵۲
۲۰۰۲
۲۰۰۲
پ

سرنوشت نامعلوم حق انتقال ۳ ستاره استقلال

استقلال با فروش قایدی، صیادمنش و حسینی باید صاحب سه میلیون دلار شداما این پول کجا رفته و صرف چه هزینه‌ای شده است؟

ایران ورزشی: با نگاهی اجمالی به آنچه در سطح مدیریت استقلال افتاد و حاصل سوء‌مدیریت این تیم حذف استقلال از آسیا بود به این نتیجه می‌رسیم که مدیران باشگاه‌ها بدون در نظر گرفتن هر گونه برنامه و یا بررسی بودجه سالانه باشگاه پست مدیریت را پذیرا می‌شوند!

زمانی که شبانه و بدون ارائه هیچ گونه توضیحی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد و آجورلو را کنار گذاشتند، حمیدرضا واعظ، مدیرعامل سابق استقلال به این نکته اشاره کرد که چرا فتح‌الله‌زاده بدون بررسی درآمد و بودجه سالانه استقلال مدیریت این تیم را پذیرفته است؟! خیلی طول نکشید که فتح‌الله‌زاده در تمامی برنامه‌های تلویزیونی شرکت کرد و به این نکته اشاره داشت که اگر بگوید استقلال چقدر بدهی دارد حتماً سقف پایین آمده و تمام دیوارها فرو می‌ریزند! همانجا بود که مشخص شد مدیرعامل استقلال بدون در نظر گرفتن تمامی مشکلاتی که در رأس آن مشکل مالی قرار داشت قبول کرده صندلی ریاست استقلال را یک بار دیگر در اختیار گیرد.

وقتی این سوء‌مدیریت خودش را بیشتر نشان داد که پرونده استرا به یک ابربدهی در این تیم تبدیل شد و تا قبل از شروع سال جدید باز هم مدیرعامل استقلال در هر برنامه تلویزیونی مدعی شد که پول استرا را ندهند قطعاً استقلال از آسیا حذف می‌شود.

با شروع سال جدید اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و استقلال از حضور در آسیا به خاطر بدهی استرا محروم شد، البته تیر ترکش این ابربدهی همچنان به بدن استقلال اصابت می‌کند و اگر چاره‌ای برای پرداخت آن اندیشیده نشود از استقلال امتیاز نیز کسر می‌شود!

با چنین شرایط اسفناکی که فضای مجازی و حقیقی را مثل بمب ترکانده است، تنها حاصل سوء‌مدیریت باشگاه استقلال و مناظره‌های سازمان خصوصی‌سازی و فتح‌الله‌زاده، حذف مدیرعامل استقلال از سمت خود بود و حجت کریمی فعلاً به عنوان سرپرست جای فتح‌الله‌زاده را گرفته است اما غیر از این تغییر هیچ تغییر دیگری در استقلال صورت نگرفته و اوضاع همچنان آشفته است! در چنین شرایطی که بحران از در و دیوار استقلال می‌ریزد هواداران دلواپس نگران اتفاقات بعدی هستند و تنها چیزی که آنها را دلخوش کرده، نتایج استقلال است و مربی هیجانی این تیم که مردانه پای شاگردان خود و همچنین هواداران ایستاده است.

اما یک سؤال که این روزها پیش آمده و پاسخی برای آن طبق معمول یاد نشده این است که استقلال با فروش قایدی، صیادمنش و حسینی باید صاحب سه میلیون دلار می‌شد پولی که می‌توانست پرونده مالی استرا را مختومه کند و از طرفی هم دلواپسی‌ها را رفع کند اما این پول کجا رفته و صرف چه هزینه‌ای شده است که مدیران این تیم فریاد می‌زنند پولی در باشگاه نیست.

در خصوص اینکه فتح‌الله‌زاده زمان مدیریت خود با کوتاهی باعث بروز چنین فاجعه‌ای شده شکی نیست اما پرونده مالی استرا مختص زمان ریاست او نبوده است و شاید او تنها قربانی این پرونده شد و مدیران دیگر استقلال قسر در رفتند. نکته اینجا است که هیچ‌کس هم به خودش زحمت عذرخواهی از هواداران را نداده است و همچنان نگرانی کسر امتیاز وجود دارد. فتح‌الله‌زاده رفت و محبوبیتش هم از دست رفت. شاید دیگر کسی پیدا نشود که نام او را به عنوان مدیر موفق فریاد بزند اما آیا با رفتن او تمام مشکلات حل شد؟ یعنی از این به بعد سرپرست جدید باشگاه می‌تواند استقلال را از فاجعه‌ای که انتظارش را می‌کشد، نجات دهد؟ کریمی عضو هیأت مدیره استقلال بوده است و نمی‌تواند خودش را از این پس غیر مطلع نشان دهد. سرپرست جدید استقلال باید خودش را آماده اتفاقاتی کند که این بار او را وادار به پاسخگویی می‌کند.

هواداران نگران اتفاقات بعدی هستند و خواسته بحق آنها را باید مدیرانی پاسخگو باشند که البته تاکنون پاسخ درستی نداده‌اند! بد نیست سرپرست جدید استقلال بگوید هزینه فروش بازیکنان کجا صرف شده که همه طلبکارند و هیچ‌کس هم به پولش نرسیده اما تا دلتان بخواهد استقلال صدمه دیده و شاید این نقطه تاریک بزرگتر شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج