۱۳۰۳۱۵۴
۱ نظر
۳۰۶۵
۱ نظر
۳۰۶۵
پ

تاریخ برای استقلال و فتح‌الله‌زاده تکرار شد!

استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد

ورزش سه: شب گذشته هفته بیست و ششم لیگ برتر به اتمام رسید که در یکی از حساس ترین بازی ها استقلال ساپینتو توانست در یک بازی رویایی با نتیجه ۶ بر ۱ از سد شاگردان الهامی بگذرد و در دیگر بازی حساس دیشب، تفکرات مورایس بر ربیعی چیره شد و سپاهانی ها با دو گل مغانلو و نورافکن موفق شدند حریف سرسخت خود را از پیش روی بردارند.

یکی از نکات جذاب درخصوص نتایج این هفته برد ۶ بر ۱ و پرگل استقلال بود که طی این هفته ها اوج بی نظمی در مدیریت را تجربه می کند و هرچقدر استقلال در درون زمین سرحال است، در بیرون زمین شرایط خوبی ندارد. در نتیجه جنجال های هفته های اخیر، در نهایت هت تریک علی فتح الله زاده در استعفا جواب داد و او گوی و میدان را به حجت کریمی سپرد.

استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد که آنها توانستند، تنها پس از ۲۴ ساعت برکناری فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال، برد پرگل شش بر صفر درمقابل آبی های اهواز را تجربه کنند. در آن بازی که در روز ۲۸ شهریور ۱۳۸۷ برگزار شد آبی های تهران با نمایشی فوق العاده در حضور ۴۰ هزار تماشاگر خود با دو گل فرهاد مجیدی، دو گل آرش برهانی و گل های هاشم بیک زاده و پیروز قربانی شاگردان اکبر میثاقیان را بدرقه کردند. با این برد آبی ها توانستند وضعیت خود را بهبود ببخشند و با ده پله صعود، به رده هفتم جدول صعود کردند.

استقلال تا پیش از هفته هفتم آن رقابتها شرایط خوبی را سپری نمی کرد و در رده هفدهم جدول هجده تیمی لیگ قرار داشت. همین نتایج ضعیف استقلال (ضعیف ترین شروع تاریخ) تا انتهای هفته ششم باعث شد که با فشار هواداران مدیریت استقلال تغییر کند و با برکناری فتح الله زاده، امیررضا واعظ آشتیانی سکان هدایت استقلال را بدست گیرد.

فتح الله زاده که در سال ۸۵، یعنی ۱۷ ماه قبل از شهریور ۸۷، در پی نابسامانی های مدیریت وقت استقلال که به حذف استقلال از آسیا منجر شد، با حمایت حداکثری هواداران و حکم محمد علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، برای دومین بار به استقلال آمد. فتح الله زاده در روزهای اول حضور خود وعده داد که مشکلات مدیریتی استقلال را بطور کامل برطرف می کند و بسان دوره های مدیریتی گذشته خود، ستارگان زیادی را به استقلال خواهد آورد که نتیجه ۱۷ ماه حضور فتح الله زاده، کسب عنوان سیزدهمی لیگ هفتم (بدترین نتیجه تاریخ استقلال در لیگ برتر)، بدترین شروع تاریخ استقلال در لیگ برتر و خریدهای ناموفق در لیگ هفتم، در مقابل کسب یک عنوان قهرمانی جام حذفی بود.

در انتهای آن فصل (لیگ هشتم)، استقلال در هفته پایانی رقابت ها توانست به طرز دراماتیکی قهرمانی از چنگ ذوب آهن بیرون بکشد تا درنهایت فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب استقلال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حالا بعد از تقریبا ۱۵ سال استقلال با سپاهان و پرسپولیس سنگین ترین رقابت ممکن را برای کسب عنوان قهرمانی تجربه می کنند و باید تا روز ۲۸ اردیبهشت نظاره گر باشیم و ببینیم سرانجام کدام تیم قهرمان لیگ بیست و دوم خواهد شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آیا استقلال از آسیا هضف شده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج