۱۳۰۴۰۴۲
۱۷۱۵
۱۷۱۵
پ

برنامه خاص گل‌محمدی برای نقطه قوت استقلال

استقلال یکی از تیم‌هایی است که عالی پرس می‌کند و این موضوع نقطه قوت این تیم به حساب می‌آید.

خبرورزشی: استقلال در این فصل در کنار نتایج بسیار خوبی که گرفته، عالی هم بازی می‌کند و کمتر تیمی در لیگ برتر حریف تیم ریکاردو ساپینتو می‌شود. یکی از نقاط قوت استقلال در این فصل پرس فوق العاده این تیم از یک سوم خط دفاعی حریف است. پرسی که توسط هافبک‌های این تیم و البته وینگرهای استقلال انجام می‌شود و عمل بازپس گیری توپ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. استقلال با همین روش گل‌های زیادی را در این فصل زده و ساپینتو به خوبی پرس کردن از بالا را به شاگردانش یاد داده است.

یکشنبه هفته آینده دربی فوق العاده مهم و حساس پایتخت درحالی برگزار می‌شود که هر دو تیم نیاز مبرمی‌به کسب برد و گرفتن ۳ امتیاز دارند. تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد ولی تیم برنده دربی می‌تواند همچنان به قهرمانی در این فصل امیدوار باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس یک امتیاز از استقلال و سپاهان کمتر دارد، به برد در دربی بیشتر از استقلال نیاز دارد. گل محمدی برای بردن دربی به مراتب بیشتر از ساپینتو تحت فشار قرار دارد و می‌خواهد هرطور شده از این بازی دست پر بیرون بیاید.

یحیی که در طی روزهای گذشته بازی‌های قبلی استقلال را به همراه دستیارانش بارها دیده، نقطه قوت استقلال که همان پرس از بالا است را متوجه شده و برنامه ویژه‌ای برای خارج شدن از پرس استقلال و به نوعی ضد پرس طراحی کرده است. یحیی و کادرش در تمرینات روزهای اخیر بارها این موضوع را گوشزد کرده و البته تمرینات مخصوصی را هم برای ضد پرس استقلال در نظر گرفته است.

به این ترتیب به احتمال فراوان با توجه به قدرت استقلال در پرس کردن، کمتر شاهد پاسکاری پرسپولیسی‌ها در خط دفاعی و پشت محوطه جریمه خودی خواهیم بود. همچنین گل محمدی برای ضد حمله زدن به استقلال و فرار از پرس این تیم روی توپ‌های بلند و فرار وینگرهای سرعتی چون ترابی و صادقی حساب باز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج