۱۳۰۴۱۲۶
۳۲۶۱
۳۲۶۱
پ

محمدی: عمری از قایدی هم بهتر است

یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر قراراست روز یک‌شنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

خبرورزشی: این روزها استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها مشغول گمانه‌زنی در خصوص ستاره دربی هستند. استقلالی‌ها از مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری و حتی سعید مهری اسم می‌برند و پرسپولیسی‌ها نیز اغلب از گولسیانی، مهدی ترابی، وحید امیری و حتی مهدی عبدی اما...

در این میان یک پیشکسوت پرسپولیسی نظر جالب‌تری دارد و می‌گوید: به نظر من اگر محمد عمری در دربی فیکس باشد خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد. او در این فصل شاید ۳۰ درصد پتانسیل واقعی‌اش را به نمایش گذاشته است و اگر همین الان از من بپرسید می‌گویم عمری از مهدی قایدی هم بهتر است.

او ادامه می‌دهد: این حرف من احساسی یا به عنوان یک پرسپولیسی نیست. من در رده‌های پایه‌ای پرسپولیس با عمری کار کرده‌ام و می‌دانم چقدر استعداد دارد. هرچه قدر بازی مهم و بزرگ‌تر باشد او بهتر بازی می‌کند و امیدوارم آقا یحیی در این دربی به عنوان بازیکن فیکس از این پدیده استفاده کند. هرچند شنیدم پزشکان پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزئی به محمد عمری استراحت داده‌اند اما او به دربی خواهد رسید.

از علیرضا محمد می‌پرسیم که در کنار محمد عمری پیش‌بینی می‌کند کدام بازیکن ستاره دربی شود که پاسخ می‌دهد: البته پرسپولیس بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد که هر کدام می‌توانند در دربی سرنوشت‌ساز باشند. از درون دروازه که علیرضا بیرانوند بهترین ایران و حتی آسیاست تا خط حمله که مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر در بازی با مس کرمان نشان داده‌اند چقدر باانگیزه هستند. گئورگی گولسیانی هم در دربی رفت دو گل زده است و حالا انگیزه فراوانی برای درخشش در این دربی دارد.

مدافع راست سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس چندی پیش گفته بود که تساوی در دربی به سود سپاهان است و حالا باز همان حرف را تکرار می‌کند: باز هم می‌گویم مربیان دو تیم و بازیکنان باید شجاعانه بازی کنند. مساوی در این دربی از باخت هم برای پرسپولیس و استقلال بدتر است چرا که کمک می‌کند سپاهان با خیال راحت برای جام قهرمانی گام بردارد. البته مطمئن هستم که یحیی گل‌محمدی و ساپینتو سرمربی استقلال در این دربی هرگز بازی دفاعی و محتاطانه پیشه نخواهند کرد. دو تیم برد و سه امتیاز می‌خواهند که امیدوارم این ۳ امتیاز به پرسپولیس برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج