۱۳۰۴۴۹۱
۲۷۰۲
۲۷۰۲
پ

نقشه ساپینتو برای برد دوباره با فرمول مجیدی

آبی‌پوشان پایتخت در ۱۰ هفته گذشته رکورد جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشته و شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

فوتبال ۳۶۰: آبی‌پوشان پایتخت در ۱۰ هفته گذشته رکورد جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشته و شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

آبی‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل نخست، روزهای پرفرازونشیبی داشتند و ریکاردو سا پینتو برای آنکه بتواند به شناخت کامل از تیمش برسد، حدود نیم‌فصل زمان لازم داشت. آبی‌ها در نیم‌فصل اول در شرایطی به کار خود پایان دادند که با ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند و فاصله‌ای ۵ امتیازی تا صدر جدول داشتند اما بعد از دوره پرنوسان در نیم‌فصل نخست، شرایط در نیم‌فصل دوم کاملاً برای استقلالی‌ها متفاوت است و شاگردان ریکاردو سا پینتو در مسیر رسیدن به قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم قدم بر می‌دارند.

استقلال در نیم‌فصل دوم عنوان بهترین تیم را یدک می‌کشد و آبی‌ها در ۱۱ مسابقه‌ای که در نیم‌فصل دوم انجام داده‌اند، ۹ برد، یک تساوی و یک باخت داشته‌اند تا با کسب ۲۸ امتیاز از ۳۳ امتیاز ممکن در اوج آمادگی در مسیر ثبت دبل قهرمانی قدم بردارند. نکته جالب‌توجه اینکه شاگردان ریکاردو سا پینتو بعد از شکست در هفته اول نیم‌فصل دوم مقابل سپاهان، در ۱۰ بازی گذشته خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

حمله آبی‌ها به رکورد فصل گذشته!

آبی‌ها با کسب 9 برد و یک تساوی در 10 هفته گذشته توانسته‌اند سیر صعودی چشمگیری را در جدول رده‌بندی داشته باشند و در حال حاضر با وجود برابری امتیاز با سپاهانِ صدرنشین، به واسطه شکست در بازی رودررو برابر حریف اصفهانی جایی در صدر جدول ندارند. نکته مهم درباره عملکرد استقلال در فصل جاری، اینکه برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر است که یک تیم می‌تواند 10 بازی پیاپی را بدون شکست و با کسب حداقل 28 امتیاز به پایان ببرد.

سپاهان اصفهان در لیگ دوم کارنامه‌ای مشابه شاگردان ریکاردو سا پینتو داشت و طلایی‌پوشان اصفهانی با هدایت فرهاد کاظمی فصل را با 9 برد و یک تساوی آغاز کردند که در آن دوره از رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان کاظمی توانستند فاتح لیگ برتر شوند. در فصل گذشته هم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی، در فاصله هفته نهم تا نوزدهم، 10 برد و یک تساوی به‌دست آوردند که شاگردان سا پینتو امید دارند با کسب پیروزی در دربی پایتخت بتوانند به رکورد فصل گذشته برسند!

دستاورد ویژه «یحیی»-«کالدرون»، دور از دسترس استقلالی‌ها

پرسپولیس در لیگ نوزدهم تا نیم‌فصل نخست با هدایت گابریل کالدرون کار خود را پیش برد و در نیم‌فصل دوم هدایت سرخ‌پوشان پایتخت برعهده یحیی گل‌محمدی قرار گرفت. نگاهی به آمار و ارقام لیگ بیست‌ودوم نشان می‌دهد که تغییر سرمربی در ریتم نتیجه‌گیری پرسپولیس تاثیری نگذاشته و سرخ‌پوشان پایتخت توانسته‌اند حدفاصل هفته دوازدهم تا بیست‌وششم، 14 برد و یک تساوی داشته‌اند تا با ثبت عملکردی خیره‌کننده، بهترین تیم تاریخ لیگ برتر در این زمینه به شمار آیند.

شاگردان سا پینتو در فصل جاری در صورت کسب پیروزی در 4 بازی باقی‌مانده بازهم نمی‌توانند به رکورد ویژه پرسپولیس در لیگ نوزدهم برسند و باید برای رکوردشکنی، ضمن موفقیت در فصل جاری، چشم‌انتظار شروعی موفق در لیگ بیست‌وسوم داشته باشند. با این‌حال، آبی‌پوشان پایتخت امیدوارند که بتوانند سرنوشتی مشابه سپاهانِ لیگ دوم، پرسپولیسِ لیگ نوزدهم و استقلالِ لیگ بیست‌ویکم داشته باشند و بتوانند در قامت تیم قهرمان فصل را به پایان برسانند.

نقشه ساپینتو برای برد دوباره با فرمول مجیدی

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج