۱۳۰۴۵۳۸
۲۹۸۷
۲۹۸۷
پ

حذف تحقیرآمیز منچستر مقابل متخصص لیگ اروپا

منچستریونایتد با شکست مقابل سویا از لیگ اروپا حذف شد.

ورزش سه: سویا در شب اشتباهات ویران کننده یونایتدی‌ها به برتری ۳-۰ دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.

سویا بعد از تساوی ۲-۲ در خانه یونایتد امشب میزبان این تیم در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بود. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان آغاز شد و با برتری ۳-۰ سویا همراه بود. این پیروزی با اشتباهات ویران کننده بازیکنان یونایتد رقم خورد تا تیم اریک تن‌هاخ از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا ناکام بماند.
تنها 8 دقیقه از بازی گذشته بود که روی اشتباه هری مگوایر دروازه یونایتد باز شد. سویا که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می برد فشار از جلو را در دستور کار قرار داده بود و دخیا برای فرار از این حالت یک پاس کوتاه به مگوایر داد اما کاپیتان یونایتد در محاصره سه بازیکن حریف توپ را لو داد تا اریک لاملا آن را به یوسف النصیری برساند؛ این بازیکن هم در موقعیت تک به تک در حالی که دخیا فقط یک تماشاگر بود دروازه یونایتد را باز کرد.

حذف تحقیرآمیز منچستر مقابل متخصص لیگ اروپا
حملات منچستر بعد از گل چندان خطرناک نبود و در نیم ساعت نخست کار سویا توانست بر بازی مسلط شود. شاگردان تن هاخ با نزدیک تر شدن به پایان نیمه حملات خود را بیشتر کردند تا بلکه به گل تساوی برسند. ضربه سر کاسمیرو در دقیقه ۳۴ یکی از این موقعیت ها بود که از دقت کافی برخوردار نبود از دست رفت.
حذف تحقیرآمیز منچستر مقابل متخصص لیگ اروپا
سویا که از جلو کشیدن یونایتد استفاده کرده و در پی رسیدن به گل دوم با ضدحمله بود در دقیقه ۴۱ موفق به این کار شد اما داور پس از بازبینی گل، آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. راکیتیچ با یک شوت روی پا در دقیقه ۴۵ آخرین شانس میزبان را برای زدن گل دوم در نیمه اول محک زد اما این ضربه بعد از برخورد به کاسمیرو به کرنر رفت.
حذف تحقیرآمیز منچستر مقابل متخصص لیگ اروپا
سویا نیمه دوم را مثل نیمه اول تهاجمی شروع کرد و در کمتر از ۲ دقیقه به گل دوم رسید. لوئیک باده در دقیقه ۴۷ با یک ضربه سر زیبا ارسال کرنر ایوان راکیتیچ را در حالی که دخیا هم کاری از دستش برنمی آمد وارد دروازه یونایتد کرد. این دروازه بان ۵ دقیقه بعد با سیوی زیبا شوت راکیتیچ را به کرنر فرستاد.
حذف تحقیرآمیز منچستر مقابل متخصص لیگ اروپا
کاسمیرو از پشت محوطه جریمه در شصتمین دقیقه شانس خود را برای باز کردن دروازه سویا امتحان کرد اما یاسین بونو به راحتی ضربه او را مهار کرد. اریکسن در دقیقه ۷۲ با یک شوت بی دقت دیگر از روی ضربه ایستگاهی قصد باز کردن دروازه میزبان را داشت اما ضربه او هم به سرنوشت ضربه کاسمیرو دچار شد.
حذف تحقیرآمیز منچستر مقابل متخصص لیگ اروپا
در شرایطی که حملات یونایتد شدت و دقت کافی برای تبدیل شدن به گل را نداشتند، یوسف النصیری در دقیقه ۸۲ یک توپ بادآورده را به گل سوم میزبان تبدیل کرد. دخیا که برای دور کردن ضربه بی هدف مدافع سویا از دروازه خارج شده بود، نقطه فرود توپ را درست حدس نزد تا آن را درست مقابل پاس النصیری بکارد. زننده گل اول به خوبی قدر دومین اشتباه یونایتدی ها در این دیدار را دانست و با ضربه ای کات دار توپ را وارد دروازه کرد تا سویا در شبی رویایی با هوادارانش جشن صعود بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج