۱۳۰۴۶۶۵
۱۱۵۹
۱۱۵۹
پ

ارسلان، رکورد اسطوره‌های استقلال را می‌خواهد

ارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.

ورزش سه: دارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.ارسلان، رکورد اسطوره‌های استقلال را می‌خواهد

ارسلان مطهری را می‌توان یکی از دربی‌باز‌ترین بازیکنان استقلال دانست؛ او که در بازی رفت نیز دروازه پرسپولیس را باز کرد، تاکنون ۴ بار تجربه گلزنی در این مسابقه را داشته و حالا به دنبال آن است تا در مسابقه شماره صد دربی تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش بدهد.

مطهری با گلزنی در بازی رفت استقلال و پرسپولیس به رکورد ۴ گل زده فرهاد مجیدی در دربی رسید و جزو بهترین گلزنان استقلال در تاریخ دربی قرار گرفت. او حالا امیدوار است با گلزنی در بازی روز یکشنبه بتواند از رکورد فرهاد مجیدی عبور کند و به دو اسطوره باشگاه استقلال برسد.

در طول تاریخ مسابقات دربی، بهترین گلزنان استقلال علی جباری و غلامحسین مظلومی بودند که ۵ بار در این مسابقه سنتی گلزنی کرده‌اند که البته بیش از ۴ دهه از دوران بازی آنها می‌گذرد.

حالا مطهری امیدوار است با گلزنی در مسابقه شماره صد به رکورد دو اسطوره قدیمی باشگاه استقلال که برسد و حتی بتواند از آنها عبور هم بکند. اتفاقی که او را نزد طرفداران استقلال محبوب‌تر هم خواهد کرد.

ارسلان این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر است و مشخص است که سعی دارد با بهترین شرایط جسمانی به دربی برسد. اگرچه بحث‌هایی درباره احتمال نیمکت‌نشینی او در دربی ۱۰۰ وجود داشت، اما بعید است ساپینتو به مهره تاثیرگذار و باانگیزه خودش در نوک حمله استراحت بدهد و او را در ترکیب اصلی قرار ندهد. اتفاقی که می‌تواند فرصت مناسبی را در اختیار او قرار بدهد که بار دیگر طعم شیرین گلزنی در دربی را بچشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج