جاباما
۱۳۰۴۹۲۹
۳۴۹۴
۳۴۹۴
پ

پیشنهاد جالب یامگا به پنالتی‌زن جدید استقلال

در دیدار گذشته تیم استقلال و در غیاب پنالتی زن اول این تیم، سیدحسین حسینی یکی از ضربات پنالتی را وارد دروازه هوادار کرد.

خبرورزشی: دیدار تیم های استقلال و هوادار در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که استقلالی‌ها از یک پنالتی زن جدید رونمایی کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال در اواخر این دیدار پشت ضربه پنالتی ایستاد که مهدی قایدی آن را به دست آورده بود. ضربه زیبای حسینی گرچه به گل تبدیل شدن اما حرف و حدیث‌های زیادی را هم در پی داشت.

از جمله اتفاقات پس از این دیدار صحبت های کوین یامگا و حسینی درباره پنالتی بود. یامگا که فصل گذشته نیز پنالتی زن اول استقلال پس از وریا غفوری به شمار می رفت تاکنون هیچ پنالتی را از دست نداده و در فصل جدید هم هر زمان در ترکیب استقلال بوده پنالتی ها را خودش به ثمر رسانده است.

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره صحبتهای یامگا و حسینی عنوان می‌کنند که او با تعریف و تمجید از پنالتی تماشایی سید حسین حسینی در دیدار با هوادار، به او پیشنهاد کرده از این پس هر زمان پنالتی شد او به جای یا مگا ضربه بزند.

کوین یامگا به دلیل ۴ اخطاره شدن همراه با سیلوا به همین علت در بازی قبل مقابل هوادار غیبت داشتند اما این دو بازیکن به احتمال زیاد فردا در ترکیب اصلی آبی‌پوشان به میدان خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج