۱۳۰۴۹۸۴
۲۵۶۶
۲۵۶۶
پ

منچسترسیتی با تاخت و تاز بی‌رحمانه به فینال رسید

منچسترسیتی با پیروزی ۳-۰ بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.

ورزش سه: منچسترسیتی با پیروزی ۳-۰ بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.

 شاگردان پپ گواردیولا امشب در ورزشگاه ومبلی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفتند و با درخشش ریاض محرز و هت‌تریک او موفق شدند حریف را ۳-۰ شکست داده و راهی فینال شوند.

اما پیروزی امشب منچسترسیتی باعث شد این تیم به رکوردی خاص دست پیدا کند. سیتیزن‌ها حالا اولین تیم در تاریخ بلند جام حذفی انگلیس هستند که در یک فصل بدون دریافت حتی یک گل راهی فینال می‌شود.

منچسترسیتی با تاخت و تاز بی‌رحمانه به فینال رسید

منچسترسیتی فصل جاری جام حذفی را از دور سوم رقابتها با دیدار با چلسی آغاز کرد. سیتیزن‌ها در خانه‌شان ورزشگاه اتحاد موفق شدند چلسی را 4-0 شکست داده و راهی دور چهارم شوند.

تیم پپ در مرحله چهارم هم با یک حریف قدرتمند مواجه شد و به مصاف آرسنال رفت. سیتی در این بازی که بار دیگر در خانه‌اش برگزار شد موفق شد شاگردان آرتتا را 1-0 شکست داده و به مرحله بعد برسد.

سیتی در دور پنجم به خانه بریستول رفت و این تیم را 3-0 از پیش رو برداشت. شاگردان گواردیولا با این پیروزی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

شاگردان گواردیولا در مرحله یک چهارم به مصاف برنلی رفتند که هدایتش را وینسنت کمپانی، ستاره سابق سیتی، بر عهده داشت. ولی سیتیزن‌ها به اسطوره‌شان رحم نکردند و برنلی را 6-0 در هم کوبیدند.

منچسترسیتی با تاخت و تاز بی‌رحمانه به فینال رسید

سیتی امشب هم در نیمه‌نهایی جام حذفی در ومبلی به مصاف شفیلد یونایتد رفت و به لطف درخشش ریاض محرز و سه گلی که او به ثمر رساند 3-0 پیروز شده و راهی فینال شدند. حریف تیم پپ در فینال یکی از دو تیم منچستریونایتد یا برایتون خواهد بود که در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی با هم دیدار خواهند کرد. باید دید سیتی می‌تواند بدون دریافت گل خورده قهرمان این فصل جام حذفی انگلیس بشود؟ 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج