adexo3
۱۳۰۵۰۹۷
۲۸۲۲
۲۸۲۲
پ

عجب گلری بودی تو سید!

رکورددار بیشترین بازی در دربی و بیشترین کلین‌شیت با پیراهن استقلال حالا دور از هیاهوی شهرآورد است.

ورزش سه: حضورش در دربی‌ها همیشه با جذابیت، تنش و کُری همراه بود و ورودش به زمین با انفجار سکوهای دو طرف! یک طرف تشویق بی‌امان آبی‌ها و در سمت مقابل شعار پرسپولیسی‌ها علیه او برای کم کردن روحیه که بعضا این اتفاق تا لحظه خروج او در پایان مسابقه ادامه داشت.

یکی از دربی بازترین بازیکنان تاریخ دربی که شهرآوردهای خاطره‌سازی هم برای تماشاگران دو تیم داشته و عملکردش درون دروازه استقلال در تعداد زیادی از این بازی حیثیتی همراه با اتفاقات خوب و کلین‌شیت بوده که توانسته رکورددار هم باشد.

سید مهدی رحمتی در فجر سپاسی، سپاهان، مس کرمان و حتی پدیده تقابل‌های حساسی با پرسپولیس داشته ولی حضورش در دربی‌ها همیشه این بازی را تحت الشعاع قرار داده و عملکردش بیش از هر مسئله دیگری به چشم آمده و در ذهن هواداران دو تیم و به‌ویژه استقلالی‌ها ثبت شده است.

رحمتی همراه با تیم‌های مختلف ۱۵ بار مقابل پرسپولیس کلین‌شیت کرده که ۹ تای آن مربوط به دربی‌هاست تا دروازه‌بان و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال، بهترین آمار کلین‌شیت در تاریخ شهرآورد را به خود اختصاص داده باشد.

از سوی دیگر، مهدی رحمتی هیچ‌وقت مقابل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی گل نخورده و بهترین گلر از این لحاظ است که چهار پنالتی را از سرخ‌پوشان دریافت کرده تا یک آمار ویژه نیز در کنار کلین‌شیت به خود اختصاص بدهد.

گلر محبوب سابق آبی‌ها که حالا در کسوت مربیگری مشغول به فعالیت است و هدایت آلومینیوم اراک را برعهده دارد، جدا از دوران دروازه‌بانی هم در این فصل یکبار پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده و دو امتیاز مهم و صدرنشینی را از این تیم گرفته و سال قبل نیز اجازه نداد سرخ‌پوشان به نیمه نهایی جام حذفی برسند تا نام او یادآور خاطرات چندان خوشی برای این تیم نباشد.

عجب گلری بودی تو سید!
این لحظه ریباند پس از سیو تماشایی مهدی رحمتی در دقیقه ۲+۹۰ دربی رفت لیگ شانزدهم است که او ضربه کمال کامیابی‌نیا را برگشت داد و در ریباند هم ضربه وولودیمیر پرییوموف در موقعیت آفساید تبدیل به گل شد تا کلین‌شیت دیگری برای او در دربی‌ها ثبت شود

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج