adexo3
۱۳۰۵۲۵۴
۴۱۵۲
۴۱۵۲
پ

ستاره مورد علاقه مجیدی باعث باخت استقلال شد

استقلال در شرایطی دربی را با تک گل عیسی آل کثیر واگذار کرد که از دقیقه ۴۰ برنامه های سرمربی پرتغالی تیم استقلال بهم ریخت.

خبرورزشی: استقلال در شرایطی دربی را با تک گل عیسی آل کثیر واگذار کرد که از دقیقه ۴۰ برنامه های سرمربی پرتغالی تیم استقلال بهم ریخت.

ساپینتو در دیدار حساس دربی با بد شانسی بدی مواجه شد. پس از برخورد مشکوک درون محوطه جریمه استقلال بین مهدی عبدی و کوین یامگا که باعث مصدومیت مدافع سیه چرده فرانسوی استقلال شد وضعیت تیم استقلال تغییر کرد. این در حالی بود که خیلی‌ها معتقد بودند داور باید برای پرسپولیس پنالتی می گرفت اما داور اعتقادی به این نداشت.

اما اتفاق بد برای تیم استقلال مصدومیت کوین یامگا بود. مدافع استقلال پس از برخورد با مهدی عبدی مصدوم شد تا از زمین بازی خارج شود که توان تهاجمی و قدرت حضوری زیادی دارد و در جمع ۱۱ بازیکن استقلال جزو موثرترین بازیکنان ساپینتو به شمار می رفت. از آن دقیقه بعد تیم استقلال دیگر توانایی هجومی قبلی اش را نداشت و در نهایت ۱۰ دقیقه پس از این اتفاق و در دقیقه پنجم نیمه دوم - دقیقه ۵۰ – از همان سمت دروازه‌اش تهدید و در نهایت باز شد.

صالح حردانی همان بازیکنی که به جای کوین یامگا به میدان آمده بود با قرار گرفتن در مسیر توپی که به سمت سید حسین حسینی رفت باعث شد تا توپ پس از برخورد به پشتش به تیر دروازه برخورد کرد و تبدیل به تک گل برتری پرسپولیس شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج