adexo3
۱۳۰۵۳۰۶
۷۲۱
۷۲۱
پ

نورمحمدی: انگیزه پرسپولیسی‌ها بالا رفته است!

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری در مقابل استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به صدر جدول رفت .

روزنامه اعتماد: تیم فوتبال پرسپولیس با برتری در مقابل استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به صدر جدول رفت . شاگردان یحیی گل‌محمدی با انجام یک بازی منطقی و حساب‌شده توانستند رقیب سنتی را به زیر بکشند و حالا چشم‌انتظار لغزش سپاهان هستند. اگرچه پیروزی در دربی برای بعضی از هواداران پرسپولیس از بردن جام قهرمانی هم شیرین‌تر است با این حال، هنوز کار این تیم تمام نشده و با توجه به شرایط جدول و رقابت نزدیک سه تیم بالای جدول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. چه بسا همین استقلال در پایان بازی‌های لیگ بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد. اما نکته‌ای که نباید آن را نادیده گرفت، مسائل روحی - روانی است که قرمزپوشان را در اوج قرار داده و آبی‌پوشان را به شرایط بدی فرو خواهد برد. برای بررسی بیشتر بازی و نکات فنی دربی ۱۰۰ سراغ علیرضا نورمحمدی، کاپیتان سابق پرسپولیس رفتیم. نورمحمدی که از برد تیمش حسابی سرحال بود درخصوص بازی به خبرنگار اعتماد گفت: «پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و به استقلال که مهره‌های هجومی ارزشمندی دارد هیچ موقعیت گلی نداد و حفظ نتیجه یک گل نشان از عملکرد فوق‌العاده خط دفاعی این تیم دارد. به نظر من هر چهار بازیکن خط دفاعی پرسپولیس روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند همچنین نباید فراموش کرد که نعمتی هم خیلی خوب کار کرد.»

کاپیتان بااخلاق سابق سرخ‌ها درباره فشار آوردن استقلال در دقایق آخر بازی به خبرنگار اعتماد گفت: «بله اما با حضور گلر بزرگی مثل علیرضا بیرانوند پرسپولیس توانست این بازی را به نفع خودش دربیاورد. این تیم خیلی با برنامه کار کرد. یحیی با چند تغییر در خط هافبک و دفاع وضعیت دفاعی پرسپولیس را بهتر کرد و دنبال بازی ریسکی نبود. باید در نظر داشته باشید که شرایط جدول طوری است که از دست دادن یک امتیاز می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد.»

نورمحمدی با اشاره به دیگر تعویض‌های پرسپولیس در نیمه دوم ادامه داد: «فرستادن عیسی به زمین و گل برتری او نشان می‌دهد که یحیی چند پلن داشت و تعویض‌های یحیی به‌ موقع بود و عیسی هم از تک موقعیت که برایش ایجاد شد نهایت استفاده را کرد و خیلی با اعتماد به نفس بالا سرتوپ زد و توپ را گل کرد. در خصوص ورود عمری به زمین هم به نظرم هنوز آن شرایط صد درصدی را پیدا نکرده است.»

نورمحمدی در خصوص مهار مهدی قایدی توسط مدافعان پرسپولیس گفت: «قایدی در اول بازی یکی، دو صحنه آمد اما بعدش به او اجازه ندادند حتی به ۱۸ قدم پرسپولیس نزدیک شود، چون این بازیکن سرعتی است و توانایی گرفتن پنالتی را دارد به نظرم پرسپولیس با برنامه کار کرد و استقلال مرتکب اشتباه شد که رو به بازی هوایی آورد چون مدافعان پرسپولیس راحت توپ‌های ارسالی را قطع می‌کنند و این موضوع به نفع این تیم شد.» در ادامه از او پرسیدیم نتیجه بازی عادلانه بود که در جواب گفت: «بازی‌ای بود که می‌شد حدس زد یا مساوی می‌شود یا کم‌گل، چون دو تیم بدون ریسک بازی می‌کردند و دیدید که موقعیت گل زیادی ایجاد نشد و باید از تک‌موقعیت‌ها استفاده می‌کردند که پرسپولیس توانست.»

نورمحمدی درباره اینکه این برد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا قهرمان شود یا خیر به «اعتماد» گفت: «خیلی کمک می‌کند. از نظر روحی برد در دربی که به صدر برسد وحشتناک به تیم کمک می‌کند و حالا پرسپولیس می‌رود که بقیه بازی‌هایش را هم ببرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج