۱۳۰۵۴۶۳
۲ نظر
۱۵۵۶
۲ نظر
۱۵۵۶
پ

نعمتی: هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردان یحیی گل‌محمدی در دربی موقعیتی به استقلال نداده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس روز گذشته استقلال را شکست داد و در این بین خط دفاعی سرخپوشان روز موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت. علی نعمتی هم که در دربی ۱۰۰ تهران در نقش مدافع چپ ظاهر شد، روزی خوب را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود. مدافع چپ سرخپوشان درباره پیروزی تیمش در دربی تهران و مسائل مختلف دیگر با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو کرده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

* دربی چطور بود؟

بازی خوبی بود و ما از شروع مسابقه فقط دنبال برد بودیم. چند فرصت هم در طول بازی داشتیم و فکر می‌کنم موقعیت خاصی به استقلال ندادیم. ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و در بازی مهمی پیروز شدیم.

* به جز یکی دو صحنه که مهدی قایدی خط دفاعی پرسپولیس را به‌هم ریخت، در نهایت این بازیکن را به خوبی مهار کردید. در این مورد صحبت می‌کنی؟

تمام برنامه‌های استقلال استفاده از ضدحملات و سرعت مهاجمانش بود. ما بالا بازی می‌کردیم و طبیعی بود که آنها روی ضدحملات برنامه داشته باشند، ولی در مجموع موقعیتی به استقلال ندادیم و روز خوبی را پشت سر گذاشتیم.

* استقلالی‌ها معتقدند صحنه‌ای که توپ به دست گولسیانی برخورد کرد، داور باید پنالتی می‌گرفت. نظر تو در این مورد چیست؟

پیام حیدری یکی از بهترین قضاوت‌هایش را انجام داد و در همه صحنه‌ها حاضر بود. آن صحنه هم اصلاً پنالتی نبود، گولسیانی ابتدا توپ را دفع کرد، با این وضعیت چگونه می‌توانست در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد و توپ را با دست بزند؟!

* چرا بازی موقعیت‌های زیادی نداشت؟

خب، این بازی حساس بود و هر دو تیم با توجه به شرایط جدول دوست نداشتند که شکست بخورند.

* عیسی آل‌کثیر هم گل مهمی زد ...

به عیسی تبریک می‌گویم. به نظر من موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است و همه بچه‌ها زحمت می‌کشند که تیم برنده شود، وقتی هم بازی را می‌بریم همه راضی هستیم.

* چقدر امید دارید تا قهرمان لیگ شوید؟

بعد از بازی با سپاهان هم‌قسم شدیم که هفت بازی باقیمانده را ببریم و حالا سه بازی دیگر باقی مانده است. ما باید به خوبی تمرکز کنیم و بدانیم که فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. الان هم باید به فکر بازی با گل‌گهر باشیم، چون جام حذفی هم برای‌مان مهم است. از ابتدای فصل این هدف را دنبال می‌کنیم تا در دو جام قهرمان شویم. امیدوارم هواداران در ادامه فصل هم از تیم حمایت کنند. باید از آنها تشکر کنم که روز یکشنبه به ورزشگاه آمدند و تیم محبوب‌شان را تشویق کردند. تمام هدف ما خوشحال کردن آنهاست.

* بعد از بازی هم طبق نمراتی که در آنالیزها داده شد، بیشترین نمره را گرفتی. در مورد عملکرد خوبی که در دربی داشتی صحبت کن.

باز هم می‌گویم که همه چیز در تیم ما به‌صورت کار تیمی است. اگر گل ‌می‌زنیم یا گل نمی‌خوریم این به خاطر زحمات تمام بازیکنان است.

* حتماً می‌دانی که یحیی گل‌محمدی تا حالا در دربی و در جریان بازی شکست نخورده است؟

من با مربیان زیادی کار کرده‌ام و باید بگویم که آقایحیی یک مربی فوق‌العاده است. او از لحاظ فنی و اخلاقی بی‌نظیر است و کادر گل‌محمدی هم از مربیان خوب و کاربلدی شکل گرفته است.

* البته در هفته گذشته هم شایعاتی در مورد رفتن او از پرسپولیس در پایان فصل مطرح شد ...

من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم. آقایحیی یک مربی بی‌نظیر و کاربلد است و عملکردش در این چند سال همه چیز را نشان می‌دهد. امیدوارم او سال‌ها در پرسپولیس بماند.

* برخی معتقدند سپاهان به دلیل بازی‌های نسبتاً آسانی که دارد، احتمالاً قهرمان خواهد شد. نظر تو چیست؟

ما نباید روی بازی‌های سپاهان و استقلال تمرکز کنیم. ما فقط باید سه بازی آخرمان را ببریم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهراب خَیطی

      ولی خروج یامگا موقعیت خوبی را فراهم کرد.

    • یا تو یا هیچکس

      میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج