اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۵۷۰۶
۴۵۶۵
۴۵۶۵
پ

چه بلایی بر سر ستاره استقلال در دربی آمد؟

شاید پرسش بسیاری از استقلالی‌ها این باشد که چرا محمد محبی سربزنگاه و در دربی حساس تهران این همه نزول کرده بود؟!

خبرورزشی: دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در حالی با برتری یک برصفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید که ستاره ملی پوش و بوشهری آبی‌ها حتی سایه ای از خودش هم نبود!

درمثل جای هیچ مناقشه ای نیست! با دیدن نمایش ضعیف محمد محبی ملی پوش به یاد فینال جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، تیم ملی برزیل و رونالدو فوق ستاره آن روزهای فوتبال جهان افتادیم.

کم‌تر از یک ساعت مانده به شروع بازی فینال جام جهانی ترکیب اصلی برزیل به مقامات فیفا اعلام شد که نام رونالدو در آن نبود. گفته شد که این مهاجم از ناحیه مچ پا آسیب دید و نمی‌تواند در دیدار نهایی به میدان برود. ادموندو که در آن زمان در فیورنتینا بود به جای او قرار بود در ترکیب اصلی به میدان برود.

نیم ساعت بعد ترکیب اصلی برزیل اصلاح شد؛ رونالدو برگشت، ادموندو که که از این اتفاق ناراحت بود نیمکت نشین شد. در آن زمان شایعات زیادی درباره رونالدو به گوش رسید. خیلی‌ها شایعاتی درباره سلامتی او قبل از فینال مطرح کردند. وقتی او و کل تیم برزیل عملکرد ضعیفی داشتند، این حس قوی‌تر شد که اتفاق مهمی رخ داده است. چندین تئوری توطئه مطرح شد و حتی از مسمومیت او و اعضای تیم ملی برزیل خبرهایی در رسانه‌ها شنیده شد.

پس از بازی، زاگالو اعتراف کرد که در نیمه اول به تعویض رونالدو فکر کرده است. ستاره ای که هم خودش دچار تشنج شد و هم تیمش را دچار مشکل کرد تا فرانسه به رهبری زیدان در یکی از یک طرفه ترین فینال‌های جام‌های جهانی به برتری رسیده و قهرمان دنیا شود.

حالا پرسش اصلی شاید این باشد که شب یا روز دربی چه بلایی سر محمد محبی آمد که حتی نتوانست یک حرکت مؤثر و درست و حسابی انجام دهد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج