جاباما
۱۳۰۵۹۹۶
۴۷۹۵
۴۷۹۵
پ

خوشحالی عجیب معاون باشگاه استقلال؛ خوب شد دربی را باختیم!

یکی از معاونان باشگاه استقلال روز گذشته در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.

روزنامه فرهیختگان: یکی از معاونان باشگاه استقلال روز گذشته در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.

دربی شماره ۱۰۰ در حالی برگزار شد که این مسابقه تحت‌الشعاع تغییرات مدیریتی قرار گرفته و درنهایت هم جابه‌جایی قدرت در راس این تیم ضربه کاری را به استقلال زده و باعث شد این تیم نتواند ظرفیت‌های گذشته خود را به نمایش گذاشته و با یک عملکرد ضعیف از حریف دیرینش شکست بخورد. نکته قابل توجه این‌که از مدت‌ها قبل و در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده نسبت به اختلافات وی با سرمربی آبی‌پوشان مطالب زیادی به میان آمد و از همان نیم‌فصل که مدیرعامل سابق استقلال قصد داشت تا ساپینتو را برکنار کند، زمزمه‌های قطع همکاری سرمربی پرتغالی برای فصل بعد با استقلال شنیده شد. با این حال این سرمربی تا انتهای فصل جاری در سمت خود باقی ماند و با وجود آن‌که خودش اعلام کرد مدت‌هاست حقوقش را نگرفته و می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند، معرفت به خرج داده و به کارش با استقلال ادامه داد.

اما بعد از برکناری فتح‌الله‌زاده این‌طور شنیده شد که ریکاردو ساپینتو برای ادامه همکاری با استقلال برای حجت کریمی سرپرست جدید این باشگاه شرط گذاشته است تا هرچه سریع‌تر معاونانی که در زمان حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال مشغول به کار شدند را هم برکنار کرده تا تیم فتح‌الله‌زاده همگی با هم بروند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. هرچند شنیده می‌شود قرار است در آینده نزدیک و بعد از روی کار آمدن مدیران جدید این تغییرات لحاظ شده و همه یاران فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال بروند اما یکی از معاونان فتح‌الله‌زاده روز گذشته در دفتر باشگاه استقلال حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم؛ چراکه حالا به راحتی می‌توان برای فصل بعد با ساپینتو قطع همکاری کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج