۱۳۰۶۱۰۹
۴۰۷۵
۴۰۷۵
پ

این اقدام ساپینتو پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرد

شاهین بیانی مدافع پیشین تیم ملی و استقلال گفت: تیم ساپینتو در خط هافبک مشکلات زیادی داشت و هافبک های این تیم نتوانستند مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند.

خبرورزشی: شاهین بیانی مدافع پیشین تیم ملی و استقلال گفت: تیم ساپینتو در خط هافبک مشکلات زیادی داشت و هافبک های این تیم نتوانستند مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شکست استقلال در دربی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه آبی پوشان با غرور وارد زمین شدند و بعد از دریافت گل نیز به خاطر ترس از شکست نتوانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. البته استقلال برخلاف هفته های گذاشته در دربی بازی نکرد و نتوانست کارهای تاکتیکی ها که مقابل حریفان انجام داده بود برابر پرسپولیس به نمایش بگذارد.

وی افزود: تیم ساپینتو در خط هافبک مشکلات زیادی داشت و هافبک های این تیم نتوانستند مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند. آنها  در بازیسازی و ارسال پاس های توی عمق ناکام بودند تا هافبک گل محمدی در میانه میدان برتر باشند.

وی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی که استقلالی ها  به داور اعتراض داشتند گفت: به نظر من قضاوت پیام حیدری به جز صحنه پنالتی مشکلی نداشت اما چیزی که مشهود بود توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرد و همه این هند واضح در محوطه جریمه پرسپولیس را دیدند. اگر داور  پنالتی اعلام می‌کرد کلاً روند بازی عوض میشد و حتما استقلال برنده میدان بود.

این اقدام ساپینتو پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرد

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان درباره نیمکت نشینی ارسلان مطهری، تاکید کرد: عجیب بود برای این بازی مطهری نیمکت‌نشین شده بود. مطهری بازیکن بزرگی است که سابقه بازی خوب مقابل پرسپولیس و زدن ۴ گل در دربی را دارد و چنین بازیکنی که به قول معروف دربی باز است نباید نیمکت‌نشین باشد. بهتر است بگویم نیمکت‌نشینی مطهری پرسپولیسی ها را خیلی خوشحال کرد.

شاهین بیانی در ادامه  توضیح داد: ساپینتو در این فصل نتایج بدی را کسب نکرده است و با توجه به مشکلاتی که باشگاه داشت به نظر من استقلالی ها عملکرد راضی کننده ای داشتند. فراموش نکنید هنوز لیگ برتر تمام نشده و اتفاقات فوتبال شاید به نفع استقلال رخ دهد، ضمن اینکه استقلال در جام حذفی نیز مدعی است و می‌تواند در جام حذفی از پرسپولیس انتقام بگیرد.

مدافع پیشین استقلال در پایان متذکر شد: من باز هم اعتقاد دارم ابولفضل جلالی باید فیکس برای استقلال به میدان برود و نمی دانم چرا جعفر سلمانی به این مدافع ملی پوش ترجیح داده می شود. سلمانی به درد بازی های بزرگ نمی خورد و عجیب بود که جلالی روز دربی، روی نیمکت هم نبود چرا که استقلال بعد از دریافت گل تغییر سیستم داد و رو به ارسال سانتر کرد ولی رضا میرزایی که وینگر است در پست غیر تخصص به میدان رفت و نتوانست توپ های خوبی را ارسال کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج