۱۳۰۶۲۸۶
۲۰۶۷
۲۰۶۷
پ

واکنش کاپیتان یووه به رفتار جنجالی بعد از تعویض

لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد هرگز بعد از تعویض شدن اعتراض نمی کند.

ورزش سه: شکست ۰-۱ برابر اینتر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا به منزله از دست رفتن شانس در آخرین جام فصل برای یوونتوس بود. وقتی بونوچی در نیمه دوم تعویض شد به نظر می رسید از دست یکی از اعضای کادرفنی یوونتوس عصبانی است. حالا این مدافع باتجربه در مورد این واکنش و البته ناکامی تیمش در راه رسیدن به فینال صحبت کرده است.

لئوناردو بونوچی گفت: وقتی اینتر یووه باشد و فرصت رسیدن به بازی فینال، شکست خوردن همیشه دردناک است. نتوانستیم جلوی گلزنی اینتر در دقایق ابتدایی را بازی بگیریم و تلاش ما در ادامه برای اذیت کردن اینتر و بازگشت بازی به مسیر اصلی نتیجه نداد. متاسفانه مسیر بازی اینگونه پیش رفت، اما ما باید از هر جنبه ای، از تکنیک گرفته تا شخصیت تیمی، قدرت بیشتری ارائه دهیم. اینتر پرس بالایی داشت و گاهی مجبور می‌شدیم از توپ هاب بلند استفاده کنیم، اما در چنین شرایط حفظ توپ دشوارتر می شود.

عصبانیت بعد از تعویض شدن؟ من تنها دچار گرفتگی عضله شده و به کادر فنی هشدار دادم در صورت تکرار این اتفاق حواس تان باشد. اما آنها دچار سوء تفاهم شده و فکر کردند که من باید فورا تعویض شوم. من هرگز در هنگام تعویض شدن رفتاری جنجال نمی کنم و هرگز هم این کار را نخواهم کرد.

در چنین بازی هایی شما به انگیزه فراوانی نیاز دارید و باید این را در رختکن و زمین احساس می کنید. ما در ۲۵ دقیقه ابتدایی چیزی کم داشته و خیلی آرام دفاع می کردیم.  زمانی که یووه مقابل اینتر یا میلان قرار می گیرد، باید شخصیت خود را نشان داده و تهاجمی باشید. متأسفانه ما در دقایقی از بازی مقابل اینتر اینگونه نبودیم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج