۱۳۰۶۲۹۰
۱۹۲۸
۱۹۲۸
پ

چنگیز: چند بازیکن استقلال دور از انتظار بودند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.

خبرگزاری مهر:عبدالعلی چنگیز در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس گفت: همه منتظر یک دربی پرهیجان و پرگل بودند. با توجه به شرایطی که دو تیم داشتند باید سه امتیاز را از آن خود می کردند اما احتیاط و ترس از نباختن باعث شده بود تا این دیدار آن طور که فکر می کردیم جذاب و پر از صحنه های دیدنی نباشد.

وی افزود: استقلال در این دیدار عملکرد خوبی نداشت. البته اگر واقع بین باشیم با آن مشکلاتی که آبی ها در این چند وقت داشتند همین نتایجی را که هم کسب کرده اند بسیار خوب بوده است اما در دربی نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه کنند.

کارشناس فوتبال گفت: هواداران استقلال از بازیکنانی چون قائدی، رضاوند و سیلوا انتظار بازی بهتری داشتند اما متاسفانه آبی ها در مجموع آن تیم هفته های قبل نبودند و نتوانستند از این دیدار امتیازی کسب کنند.

وی در مورد تعویض های ساپینتو در این دیدار هم گفت: استقلال چون نمی خواست بازنده این بازی باشد رو به بازی مستقیم آورد و سعی داشت با ارسال های بلند و ضربات سر آرمان رمضانی، دیگر بازیکنان را در موقعیت گل قرار دهد که این اتفاق نیفتاد. معمولا تعویض های ساپینتو در بازی های قبل منجر به گل می شد اما این اتفاق در این دیدار رخ نداد و این را هم باید به حساب فشار زیادی که بر روی تیم بود گذاشت.

چنگیز در خصوص داوری این دیدار هم گفت: چند صحنه بحث برانگیز داشت. یکی از آنها توپی بود که به دست مدافع پرسپولیس خورد اما داور پنالتی اعلام نکرد. شاید هم اگر آن ضربه پنالتی اعلام می شد و استقلال به گل می رسید همه چیز فرق می کرد و نتیجه دیگری رقم می خورد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که علت یا علل اصلی باخت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید گفت: عدم هماهنگی، احتیاط زیاد و فاصله بین خطوط باعث شد تا استقلال در این دیدار برنده از زمین خارج نشود. آبی ها تا حدودی سردرگم بودند و نتوانستند بعد از گل حملات با برنامه ای را بر روی دروازه حریف بوجود بیاورند و همین مسائل باعث شد تا سه امتیاز را از دست داده و امیدشان به قهرمانی کمرنگ شود.

وی در ادامه افزود: سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده. هر اتفاقی می تواند در این سه بازی آینده استقلال، سپاهان و پرسپولیس رخ دهد. یادمان باشد استقلال ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب بود اما توانست آن را جبران کرده و به بالای جدول برسد.

چنگیز در مورد دیدار روز شنبه آینده استقلال برابر پارس جنوبی جم از مرحله یک چهارم جام حذفی گفت: ساپینتو باید تیمش را برای این دیدار حساس آماده کند. آبی ها باید باخت برابر پرسپولیس را فراموش کرده و خود را آماده دیدار برابر پارس جنوبی کنند. پارس برای استقلال تیم راحتی نخواهد بود. آبی ها باید با تمام توان به مصاف پارس جنوبی رفته تا بتوانند با شکست این تیم، یک گام دیگر برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شوند. سرمربی استقلال یک مربی حرفه ای است و می داند تیمش را چگونه برای دیدارهای بعدی آماده کرده چون او هنوز به قهرمانی در لیگ و جام حذفی امیدوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج