۱۳۰۶۶۳۴
۴۸۳۲
۴۸۳۲
پ

انفجار مجازی در لورکوزن به خاطر سردار آزمون

صفحه رسمی باشگاه بایر لورکوزن، جدیدترین صفحه‌ای است که ایرانی‌ها به واسطه حضور سردار آزمون آن را به مرز انفجار رسانده‌اند.

همشهری آنلاین: استقبال ایرانی‌ها از اتفاقات فضای مجازی همیشه زبانزد بوده و البته دو جنبه مثبت و منفی داشته. جنبه مثبت آن مربوط می‌شود به صفحه تیم‌هایی که بازیکنان مشهور ایرانی را در اختیار دارند. ایرانی‌ها صفحه اینستاگرام تیم‌های خارجی را به مرز انفجار می‌رسانند و همین موضوع به دلیل اصلی افزایش فالوورهای آنها تبدیل شده است. جنبه منفی این مسأله هم مربوط می‌شود به ماجراهایی مثل صفحه اختصاصی داور بازی ایران - آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ که پر بود از فحاشی و ناسزاهایی که نثار او شد. یا صفحه شخصی لیونل مسی که بعد از بازی با ایران مورد حمله کاربران ایرانی قرار گرفت.

نمونه‌هایی از حضور مثبت ایرانی‌ها در صفحات اینستاگرام تیم‌های اروپایی را بارها شاهد بوده‌ایم. مثلاً صفحه رسمی برایتون، بعد از حضور علیرضا جهانبخش در این تیم با استقبال کاربران ایرانی مواجه شد. حتی روابط عمومی باشگاه برایتون گاهی پست‌هایی با کپشن فارسی به اشتراک می‌گذاشت تا نشان بدهد حواسش به حضور قابل توجه کاربران ایرانی است.

صفحه رسمی باشگاه بایر لورکوزن، جدیدترین صفحه‌ای است که ایرانی‌ها به واسطه حضور سردار آزمون آن را به مرز انفجار رسانده‌اند. باشگاه بایر لورکوزن آلمان با انتشار آماری از ۱۰ میلیونی شدن طرفداران خود در فضای مجازی خبر داد. طبق گزارش رسانه رسمی بایر لورکوزن، فالوورهای این تیم در فضای مجازی در (توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و...) تا سال قبل ۸ میلیون نفر بود که حالا این عدد به ۱۰ میلیون رسیده است.

انفجار مجازی در لورکوزن به خاطر سردار آزمون

سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران فصل گذشته با قراردادی ۵ ساله به بایر لورکوزن پیوست. ستاره ایرانی با بیش از ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام یکی از دلایل جهش تعداد دنبال کننده‌های این تیم در فضای مجازی است. باشگاه بایر لورکوزن با ۱۰ میلیون دنبال کننده در فضای مجازی در رده سوم پرطرفدارترین باشگاه‌های بوندس‌لیگا قرار گرفت. بایرن مونیخ با ۱۳۴ میلیون دنبال کننده پرطرفدارترین باشگاه آلمانی به شمار می‌آید. دورتموند با ۵۲ میلیون دنبال کننده در رده دوم ایستاده است.

سردار در زمین فوتبال به ستاره‌ای غیرقابل گذشت برای بایر لورکوزن تبدیل شده و حالا در فضای مجــــــــازی هـم آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. در زمان انتقال آزمون به لورکوزن، تعداد دنبال کننده‌های این تیم در اینستاگرام یک میلیون و ۶۳۴ هزار نفر بود که تنها سه ساعت بعد از رسمی شدن حضور سردار، هزار نفر به این تعداد اضافه شد. حالا اما تعداد دنبال‌ کننده‌های صفحه رسمی لورکوزن به ۲.۲ میلیون رسیده که قریب به اتفاق آنها کاربران ایرانی هستند. یعنی رشد ۷۰۰ هزار نفری، تنها در یک سال.

نکته جالب توجه دیگر که نشان می‌دهد سردار چه نقش پر رنگی در افزایش دنبال‌ کننده‌های لورکوزن در اینستاگرام داشته، سه پست پر بازدید یک سال اخیر این تیم است. هر سه پست متعلق به سردار آزمون و تصاویرش است. اولی را ۳۳۶ هزار نفر لایک کرده‌اند، دومی با استقبال ۳۲۳ هزار نفری مواجه شده و سومی هم مورد توجه ۳۲۲ هزار کاربر قرار گرفته است.

صفحه اینستاگرام لورکوزن و اداره‌ کننده‌های آن هم خوب می‌دانند انتشار تصاویر جذاب از سردار آزمون تا چه حد می‌تواند در افزایش هواداران این تیم نقش داشته باشد. شاید به همین دلیل هم هست که درخشش سردار در پیراهن لورکوزن بیشتر از بقیه مورد استقبال قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا آزمون در این بخش هم روزهای موفقی را سپری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج